Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları Çiğdem Karakaya Şatır, Fulya Erendağ Sümer, Zuhal Gök Demir  - Kitap

Stratejik Halkla İlişkiler ve Uygulamaları

2. Baskı, 
Nisan 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
312
Barkod:
9786053201946
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap, stratejik halkla ilişkileri, örgütün strateji düzeylerine sağladığı katkı doğrultusunda bütüncül bir yaklaşımla ele alarak halkla ilişkilerin stratejik olma durumunu hem teorik hem de uygulama perspektifiyle tartışmıştır.
Üç bölümden oluşan kitabın Birinci Bölüm'ünde, halkla ilişkilerin sosyal strateji düzeyindeki yeni işlevleri olan ortam tarama, paydaş-kamu segmentasyonu, konu yönetimi ve senaryoların üretimi örnek uygulamalarla açıklanmıştır. Kitabın İkinci Bölüm'ünde, halkla ilişkilerin işlevsel strateji düzeyindeki yenilenen işlevleri detaylı bir şekilde ele alınarak ve üst düzey örgüt stratejilerine paralel bir şekilde "halkla ilişkiler stratejisinin nasıl geliştirileceğine" ve "stratejik iletişim planlarına" odaklanarak örneklendirilmiştir. Kitabın son bölümü ise stratejik halkla ilişkiler çalışmalarının uygulama basamağını oluşturan halkla ilişkiler kampanyalarını adım adım anlatmaktadır. Bu doğrultuda halkla ilişkiler kampanyaları, örgütün genel stratejileri doğrultusunda geliştirilen halkla ilişkiler stratejisi ve stratejik iletişim planlarını görünür kılar.
(Tanıtım Bülteninden)