Stratejik Marka Yönetimi Prof. Dr. Ahmet Hamdi İslamoğlu, Yrd. Doç. Dr. Duygu Fırat  - Kitap
3. Baskı, 
Aralık 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
262
Barkod:
9786053337898
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Çalışma dokuz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde markanın tanımına ve marka ile ilgili kavramlara; ikinci, üçüncü ve dördüncü bölümde marka denkliğinin açıklanmasına, beşinci bölümde marka inşa stratejilerine, altıncı bölümde markanın konumlandırılmasına, yedinci bölümde markanın iletişimine, sekizinci bölümde küresel marka yönetimine ve dokuzuncu bölümde pazarlama programına yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Marka ve İlgili Kavramlar
.
Marka Denkliğini Oluşturma
.
Diğer Marka Denkliği Unsurları
.
Markanın Görsel ve İşitsel Unsurları
.
Marka Yaratma Stratejileri
.
Markanın Konumlandırılması
.
Marka İletişimi
.
Global Marka Yönetimi
.
Pazarlama Programı