Halkla İlişkilere Giriş Prof. Dr. Metin Işık  - Kitap

Halkla İlişkilere Giriş

3. Baskı, 
Mart 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
192
Barkod:
9786054392919
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Çalışma kapsamında "halkla ilişkilerin asla bir reklam, propaganda ve pazarlama aracı olmadığı" gerçeğinden hareketle, önemli bir sorun olarak algılanan söz konusu faaliyet alanları ile halkla ilişkiler arasındaki ilişki ve farklılıkların ortaya konulması suretiyle kavram kargaşasının ortadan kaldırılmasına katkı sağlanması amaçlanmıştır.
Bu bağlamda çalışma ile öncelikle "Halkla İlişkiler Nedir?" sorusuna cevap aranmaktadır. Ardından halkla ilişkilerin gerek kamu, gerekse özel sektör açısından niçin gerekli olduğu konusunda bilimsel çıkarımlarda bulunularak; reklam, propaganda ve pazarlama ile halkla ilişkiler arasındaki temel farklılıklar ortaya konulmaya çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Halkla İlişkiler Nedir? Ne Değildir?
.
Halkla İlişkiler Uzmanı ve Nitelikleri
.
Halkla İlişkiler Tarihine Yolculuk
.
Halkla İlişkiler ve Tanımında Kullanılan İletişim Araçları
.
Halkla İlişkiler ve Medya
.
Kurum İçi Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Kurum İçi İletişim
.
Halkla İlişkiler Kampanya süreci: 4 Adım Yöntemi
.
Halkla İlişkilerde Sosyal Sorumluluk
.
Halkla İlişkiler ve İtibar Yönetimi
.
Halkla İlişkilerde Sponsorluk