Yer Gök PR Havacılık Sektöründe Marka ve İtibar Yönetimine Dair Değerlendirmeler Dr. Meltem Çiçek  - Kitap

Yer Gök PR

Havacılık Sektöründe Marka ve İtibar Yönetimine Dair Değerlendirmeler

1. Baskı, 
Eylül 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
184
Barkod:
9786059594554
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
380,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Havacılık alanının başarılı çalışmalarını, marka ve itibar yönetimi ekseninde sektörün duayenlerinin kaleminden anlatan bu kitap; iletişimin ve liderin rolünden başlamak suretiyle sektör ve akademi işbirliği, dijital havayolu olmak, krizleri doğru yönetmek ve duyguları ağırlamak üzerine geniş bir yelpazede havacılık sektörünü masaya yatırıyor.
Huzurlu yuvanızın penceresinden arkanızdan el sallayan sevdiklerinizin hissettirdiği güveni duyabildiğiniz bir havaalanından/havayolundan "uçuyorsanız" eğer, biliniz ki bu gerçek bir yolculuktur. Bu seyahatte, yolcu etmenin de yolcu olmanın da tadı başkadır. İşte YER GÖK PR kitabının yazarları yani sektörün duayenleri hepimize; güvenli, huzurlu, mutlu "gerçek" bir yolculuğun nasıl inşa edildiğini öğretiyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Editörden…Yolcu Etmek, Dr. Meltem ÇİÇEK
.
Havacılık Sektöründe İletişim ve Liderin Önemi, Mehmet T. NANE
.
Havacılık Eğitiminde Sektör & Akademi Dostluğu, Prof. Dr. Şahin KARASAR
.
Sivil Havacılıkta Uçuş Eğitiminin Kurumsal İtibara Etkisi, Onursal ÜNAL
.
Dijital Havayolu Olmak, Barış FINDIK
.
Havayollarında Kriz Yönetimi, Kemal Mustafa HELVACIOĞLU
.
İnsan Kaynakları Bakışıyla İtibarı Yönetmek, A. Hakan ARSLAN
.
Havalimanında Duyguları Ağırlamak, Canan SOYSAL
.
Kabin Memurluğu ve Duygusal Emek Faktörü, Dr. Nevin ÇOLAK
.
"Rakam Değil; Gönül Meselesi" Millî Hava Yolumuz THY'nin İtibar ve Marka Yönetimi Üzerine Bir Değerlendirme, Nuran KARAAĞAOĞLU
.
Halkla İlişkiler Ekseninde Kalifiye İnsan Kaynağına Ulaşabilmek, Dr. M. Hasan UNCULAR