Yeni Medya'da Stratejik İletişim Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Saadet Uğurlu  - Kitap

Yeni Medya'da Stratejik İletişim Yönetimi

1. Baskı, 
Haziran 2017
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
185
Barkod:
9786053339168
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
162,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu çalışmada; iletişimin kavramı, yeni teknolojilerle gelişen toplum ve insan davranışlarıyla beraber yeni iletişim araçlarının gelişimi, kullanım amaçları, nasıl kullanıldığı aktarılmaktadır. Bütünleşik pazarlama iletişimi içerisinde stratejik iletişimi nasıl etkin kullanabileceği de vurgulanmaktadır.
Özellikle de yeni iletişim araçlarıyla beraber reklam, halkla ilişkiler, pazarlama, medya planlama, araştırma, doğrudan satış v.b. pek çok disiplinin dijitalle ‘evliliği' ve bütünleşik kullanımı üzerinde durulacaktır. Yeni iletişim araçlarının teknik özelliklerini iletişimde katma değere dönüştürerek; etkileşimli, hızlı ve refleks temelli iletişime geçişi irdelenmiştir.
Çalışmada, ayıca Web 3.0 temelli teknolojik gelişmelerin temellerinde kognitif (bilişsel) iletişim araçlarına eklenen yeni argümanlar, veri bankası oluşumu ve etkin kullanımı da ele alınmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İletişim 3.0
.
Toplum, Teknoloji ve Değişen İletişim Araçları
.
Yeni Medya'da Stratejik İletişim Yönetimi