İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı Gonca Yıldırım  - Kitap

İkna Odaklı Halkla İlişkiler Yazarlığı

1. Baskı, 
Eylül 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
262
Barkod:
9786052422298
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Halkla ilişkilerin temel görev ve sorumluluklarının başında çeşitli amaçlar için bir dizi farklı metinler yazmak gelir. Yazılan her metin, hedef kitlelerin düşünce, tutum ve davranışlarını etkilemek ve değiştirmek, ikna etmek, onları bilgilendirmek, eğitmek ya da eğlendirmek gibi çeşitli amaçlara hizmet eder. Bu çalışmada halkla ilişkilerin temel araçlarından olan yazılı-basılı-görsel ve dijital medyaya uygun metinlerin biçimsel ve içeriksel olarak nasıl yazılması gerektiği örneklerle detaylı olarak anlatılmaktadır.
Bu kitapta, ikna odaklı halkla ilişkiler yazarlığının önemi, amacı ve süreçlerinin yanı sıra, kurum içi ve kurumlar arası resmi, ticari ve özel yazışma kuralları örnekler ile anlatılmaktadır. Sonraki bölümlerde halkla ilişkiler-medya ilişkisi ve haber yazım kurallarından bahsedilmekte; geleneksel ve dijital medya organlarına yönelik hazırlanacak basın bülteni, sosyal medyada içerik hazırlama ve içerik yönetimi gibi konular örneklerle açıklanmaktadır. Ayrıca, dijital ve geleneksel olarak hazırlanan diğer basılı malzemelerin yazım ve hazırlanma kuralları detaylı şekilde yer almaktadır. Konuyla ilgili çok az sayıda eser olması nedeniyle, bu kitap bu meslekte çalışmaya başlayan genç halkla ilişkiler profesyonelleri ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler ve için önemli bir kaynak niteliğindedir.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Halkla İlişkiler ve Metin yazarlığı
.
Resmi ve Kurum İçi Yazışmalar
.
Halkla İlişkiler ve Medya
.
Geleneksel ve Dijital Medyada Basın Bülteni
.
Diğer Kurumsal Dijital ve Geleneksel Basılı – Görsel Araçlar