Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Çalışan İlişkileri Yönetimi
Nisan 2005 / 496 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

'Müşterilerimizle dost olmadan önce, çalışanlarınızla dost olunuz; zira müşterilerle dost olmanızı çalışanlar sağlayacaktır...' 'İnsanlardan size istediğiniz gibi davranmalarını beklemek yerine, biraz da onlar sizden nasıl davranmanızı istiyor, bunu düşünerek çalışanlarınıza ve müşterilerinize davranışlarınıza karar veriniz...' 'İster çalışandan gelsin, ister müşteriden, her şikayetin sizin için bir armağan olduğunu unutmayınız. 'Sadece size duymak istediğinizi söyleyen çalışanlara değil, duymak istemediklerinizi söyleyen çalışanlara da kulak vermeniz gerektiğini her zaman hatırlayınız...'

Barkod: 9789758980154
Yayın Tarihi: Nisan 2005
Baskı Sayısı: 
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 496
Yayınevi: Kare Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mustafa Özgenel
Haziran 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
B. Aykut Arıkan
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020