Dağıtım Kanalı Dizaynına Tüketici Davranışlarının Etkisi Ahmet Hüsrev Eroğlu  - Kitap

Dağıtım Kanalı Dizaynına Tüketici Davranışlarının Etkisi

1. Baskı, 
Ağustos 2011
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
139
Barkod:
9786055431549
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
95,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama yönetimi, tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerinin tatmin edilmesini amaçlar. Bu durumun gerçekleşebilmesi için de tüketicilerin tanınması ve tüketicileri etki eden faktörlerin bilinmesi gerekmektedir. İşletmeler tüketiciler üzerinde yaptıkları araştırmalar ışığında uzun dönemli planlamalar yaparak başarılı olmayı amaçlayacaklardır.
Tüketici davranışlarının öneminin artmasının temel nedeni olarak tüketici beklentilerinin artması gösterilebilir. Günümüzde tüketim, fizyolojik ihtiyaçları tatmin etme boyutundan çok, psikolojik tatmini sağlayan, çevremiz ve dış dünya ile kurduğumuz iletişimin temelini oluşturan bir iletişim aracı haline gelmiştir.
Kitapta, tüketici istek ve ihtiyaçlarının belirlenmesiyle, gizlenmiş istek ve ihtiyaçların ortaya çıkarılması gayesiyle tüketici davranışları, davranış bilimleri yardımıyla analiz edilmeye çalışılmıştır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Tüketici Davranışı ve Tüketici Davranışlarına Etki Eden Faktörler
.
Dağıtım Kanal Yapıları ve Dağıtım Kanal Dizaynı
.
Tüketici Davranışlarının Dağıtm Kanalı Tercihlerini Belirlemeye Yönelik Pilot Bir Araştırma