Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e  Çiğdem Karakaya Şatır  - Kitap

Halkla İlişkiler'den Stratejik Halkla İlişkiler'e

2. Baskı, 
Nisan 2020
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
202
Barkod:
9786051330877
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bu kitap; halkla ilişkiler için öngörülen ve bir sirk organizatörü olan P. T. Barnum'un uygulamaları ile halkla ilişkilerin nasıl ortaya çıktığına odaklanan iletişim uygulamalarının yönetiminden halkla ilişkilerin gerçekte ne olduğuna odaklanan sosyal (enterprise) strateji düzeyindeki stratejik iletişim yönetimi işlevine dönüşümü anlatır.
Halkla ilişkilere bu perspektiften bir bakış halkla ilişkilerin algılanışına salt halkla ilişkiler pratisyeninin (halkla ilişkiler eğitimi almamış ve yaptığı her işin medya görünürlüğüne odaklanan) oynadığı rol üzerinden değil aynı zamanda halkla ilişkileri ortaya çıkaran, şekillendiren birbirine bağlı birçok etken üzerinden açıklayan bir paradigmayı yansıtır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Değişen İş ve Halkla İlişiler Paradigmaları
.
Sosyal (Enterprise) Düzey Bir Stratejinin Gerekçeleri ve Halkla İlişkilerin Stratejik Halkla İlişkilere Dönüşümü
.
Örgüt Ortam İlişkisi Bağlamında Stratejik Halkla İlişkiler
.
Stratejik Halkla İlişkilerin İtici Gücü: Eylemcilik
.
Özerklik Perspektifinden Stratejik Halkla İlişkiler
.
Halkla İlişkiler Stratejist Rolü
.
Stratejik Halkla İlişkiler: Paydaşlar Kamular ve Konuların Yönetimi