Endüstriyel Pazarlama Rekabetsel Yaklaşım F. Müge Arslan  - Kitap

Endüstriyel Pazarlama Rekabetsel Yaklaşım

1. Baskı, 
Ekim 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
512
Barkod:
9786053776963
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
299,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Pazarlama sistemindeki en önemli olgulardan biri de endüstriyel pazarlama olgusudur. Nihai tüketiciler dışında kalan alıcıları ve kişisel veya ailevi ihtiyaçlar dışında kalan gereksinimleri karşılamak amacıyla gerçekleştirilen satın almaları kapsayan endüstriyel pazarlama; bu pazarlardaki alıcı–satıcı ilişkisi yapısının, endüstriyel talebin özelliklerinin ve endüstriyel ürün ve hizmetler ile satın alma birimlerinin ve süreçlerinin tüketim pazarlarından farklı olmasından dolayı kendine özgü prensiplere sahiptir.
Bu çalışmada, endüstriyel pazarlama konusunu tüm detaylarıyla ele almakta ve rekabetsel yaklaşımlarla endüstriyel pazarlama ilkelerini harmanlamaktadır. Endüstriyel pazarlama karması unsurlarının yanı sıra; stratejik pazarlama yönetimine ilişkin kavramlar ve rekabet konuları endüstriyel pazarlar açısından ele alınmış ve örneklerle zenginleştirilerek keyifle okunabilir hale getirilmiştir.
Çalışmada sadece endüstriyel pazarlamaya ilişkin temel kavramları incelemekle kalmayıp, “Endüstriyel Pazarlamada İlişki Yönetimi”, “Endüstriyel Pazarlamada Rekabet Analizi ve Rekabet Avantajı Oluşturma” gibi ilişkisel ve rekabetsel bir yaklaşımla, hem pazarlama akademisyenlerine hem de pazarlama uygulayıcılarına bir yol haritası oluşturmaktadır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Endüstriyel Pazarlar ve Özellikleri
.
Endüstriyel Pazarlamada İlişki Yönetimi
.
Endüstriyel Pazarlamada Satın Alma İşlemi
.
Endüstriyel Pazarlama Yaklaşımıyla Örgütsel Satın Alma Davranışı
.
Endüstriyel Pazarlamada Bölümlendirme Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma
.
Endüstriyel Pazarlamada Ürün Kararları
.
Endüstriyel Pazarlamada Yeni Ürün Geliştirme Kararları
.
Endüstriyel Pazarlamada Fiyatlama Kararları
.
Endüstriyel Pazarlamada Dağıtım Kanalı Kararları ve Lojistik Yönetimi
.
Endüstriyel Pazarlamada Tutundurma Kararları
.
Endüstriyel Pazarlamada Rekabet Analizi ve Rekabet Avantajı Oluşturma