Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi
Eylül 2014 / 1. Baskı / 444 Syf.

Salgın nedeniyle temin edilememektedir.
 
   

İşletmeler müşterileri ile olan ilişkileri yönetirken, bir yandan da müşteri ilişkilerine doğrudan yansıyan ve işletme başarısını etkileyen örgüt üyelerinin davranışlarını da anlamaya çalışmaktadır. Literatürde sıklıkla müşteri ilişkileri yönetimi şekliyle yerleşen kavramsal anlayışın, farklı bir bakış açısı ile iç müşteriler olan çalışanlarla da ilişkilerin yönetilmesi gerekliliği düşüncesi ile bu kitabın ana temasını ve başlığını oluşturmaktadır. Nitekim “Çalışan İlişkileri Yönetimi” başlıklı bu kitap, yazarların şimdiye kadarki öğrenimleri boyunca elde ettikleri birikimlerin bir sonucu olarak düşünülmelidir. Ancak kavramların zaman içerisinde genişlemesi, neden-sonuç ilişkilerinin detaylandırılması ve farklılaşması kitabın ilerleyen dönemlerde yenilenmesini gerektirmektedir. Bu anlamda kitabın aslında bir “son” olmadığı, bilimin ve bilim insanlarının kendi gelişimleri dahilinde bir “aktarma noktası” olduğu düşünülmelidir.

Bu kitap, çalışanların örgüt içerisindeki davranışlarını, bu davranışların nedenlerini ve sonuçlarını açıklamaya yönelik bir rehber olması ile birlikte, ilgili alanlardaki öğrenim gören lisans ve lisansüstü öğrenciler ile araştırma yapan tüm meslektaşlarımızın da yararlanması amaçlamıştır. Bu nedenle de içerdiği konular, konuların ele alınma tarzı ile birlikte özgünlüğe ve açıklığa önem verilmiştir. Bu alanda yapılacak çalışmaları ve kavramların daha geniş şekilde açıklanmasını özendirmesi ise diğer bir hedeftir.

Konu Başlıkları
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Vatandaşlık
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Adalet
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Güven
Turizm İşletmelerinde İçsel Pazarlama
Turizm İşletmelerinde İzlenim Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Politik Davranışlar
Turizm İşletmelerinde Sembolizm
Turizm İşletmelerinde Yetenek Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Farklılıkların Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Duygu Yönetimi
Turizm İşletmelerinde Psikolojik Güçlendirme
Turizm İşletmelerinde Korku Kültürü ve Yönetimi
Turizm İşletmelerinde İzleyici Etkisi
Turizm İşletmelerinde Psikolojik Sözleşme
Turizm İşletmelerinde Presenteeism (İşte Var Olamama)
Turizm İşletmelerinde Yıldırma (Mobbing)
Turizm İşletmelerinde Tükenmişlik Sendromu
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Sessizlik
Turizm İşletmelerinde Örgütsel Yabancılaşma
Turizm İşletmelerinde Sinizm
Turizm İşletmelerinde Kariyer Engelleri
Turizm İşletmelerinde İş–Aile Yaşamı Çatışması
Turizm İşletmelerinde Kayırmacılık (Nepotizm, Favoritizm, Kronizm, Patronaj)
Barkod: 9786054940127
Yayın Tarihi: Eylül 2014
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 444
Yayınevi: Detay Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mustafa Sandıkcı ...
Mayıs 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
Ali Selman Özdemir
Mart 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
Yusuf Dündar ...
Şubat 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
Yusuf Dündar ...
Şubat 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020