Bilgi – Belge Merkezlerinde Yönetim ve Organizasyon Asiye Kakırman Yıldız  - Kitap

Bilgi – Belge Merkezlerinde Yönetim ve Organizasyon

1. Baskı, 
Mart 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
168
Barkod:
9786053776895
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
139,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitapta, hepsi bir bilgi-belge merkezinde çalışan / yöneticilik yapan / eğitim veren yazarların hazırladığı 8 çalışma yer almaktadır. Yönetim ve organizasyon işinin evrensel olması, her kurum için farklı uygulamalara sahne olması kitabın Türkçe ve İngilizce yazılardan oluşması fikrini doğurdu ve Avustralya’dan, Sırbistan’dan, Polonya'dan, Brezilya’dan ve Kanada'dan Türkiye’ye uzanan bir çalışma ortaya çıktı. İsimleri teşekkür kısmında ayrıca geçecek olan yazarlar kendi kurumlarındaki uygulamalardan bahsederek tecrübelerini aktarmış ve karar verme mekanizmasındaki bütün bilgi-belge merkezi çalışanlarına birer kaynak olmayı amaçlamıştır.
Kitapta, bilgi-belge merkezlerinde yaşanan sorunları ele almak ya da kurumların uygulamalarını paylaşmak amacıyla “Değişim Yönetimi, Kalite Yönetimi, Etkili Yönetim Teknikleri ve Mekân Tasarımları” konularına yer verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
21. Y.Y. Bilgi Çağındaki Odaklı Kurumlar
.
Change By ChoiceBy Decree
.
Sağlık Bilimleri Kütüphane Hizmetlerinde Kalite Yönetimi: Bir Uygulama Çalışması
.
Methods of Effective Management of Library Action
.
Kütüphanelerde Çevrimiçi Mekanın Fiziksel Mekanın Yerine Geçmesi: Çevrimiçi Kullanımın Kütüphane Mekan Tasarımı Üzerindeki Etkisi
.
An Optimization Approach to Change Management In Academic Libraries With an Empirical Application In Rio de Janeiro, Brazil
.
Cumhuriyet Sonrası Türk Kütüphaneciliğinde Değişim Yönetimi Çalışmaları
.
Changing The Way Employees Collaborate: How to Implement Enterprise 2.0 In a Library?
Yorumlar