Halkla İlişkiler Yönetiminde Kurum Kimliği ve Kriz İletişimi Dr. G. Banu Dayanç Kıyat  - Kitap

Halkla İlişkiler Yönetiminde Kurum Kimliği ve Kriz İletişimi

1. Baskı, 
Eylül 2021
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
14x21
Sayfa:
168
Barkod:
9786052149782
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
125,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Kurumların kendine özgü kimlikleri vardır. Söz konusu kurumsal kimlikler birbirinden farklı olduğu gibi kurumların yaşadığı her kriz de birbirinden farklı özellikler taşır. Her kurum krizini kendisi yaratır. Bundan dolayıdır ki bir veya birkaç standart model ile krizleri yönetmek dahası çözüme kavuşturmak mümkün değildir. Kriz yönetiminde ilk aşama kurumun kendini tanımasından geçer. Sonraki adım ise kendine uygun olan iletişim yönetimini belirlemek olacaktır.
Kriz iletişimi yönetimini "kurum kimliği" perspektifinde ele alan bu çalışmada, aynı zamanda çağımızın en önemli kavramı olan "kriz anlarında itibar yönetimi" de incelenmektedir. Güncel örnekler ile teorinin harmanlandığı bu kitap başucu kitabı niteliğindedir.
(Tanıtım Bülteninden)