Kurumsal Sosyal Sorumluluk Dezavantajlı Gruplar Tüketici Tutumu Şeyma Başbuğ, Prof. Dr. Hüsniye Örs  - Kitap

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Dezavantajlı Gruplar Tüketici Tutumu

1. Baskı, 
Kasım 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
109
Barkod:
9786052422885
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
68,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Nihai amacı topluma fayda yaratmak olan kurumsal sosyal sorumluluk (KSS), sosyal bilimler yazınında genel bir ifade ile işletmenin aldığı roller doğrultusunda toplum üzerindeki etkileri ve sorumlulukları olarak açıklanmış. Bu sorumlulukların içinde doğal çevreyi korumak, kaliteli ve güvenilir ürünler sunmak, çalışanların temel hak ve özgürlüklerini korumak ve gözetmek, toplumun refah düzeyine katkıda bulunacak eylemlerde bulunmak, yatırımcıların ve ortakların haklarını korumak ve işletmeyi karlı ve verimli şekilde yönetmek sayılabilir.
Kitap üç kısımdan oluşmaktadır. Kitabın birinci kısmı ise üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölüm kurumsal sosyal sorumluluk ve tarihini, ikinci bölüm sosyal sorumluluk modellerini ve üçüncü bölüm ise kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarını, önemini ve fonksiyonlarını açıklamaktadır. Kitabın ikinci kısmı iki bölümden oluşmaktadır. Birinci bölüm dezavantajlı gruplar açıklanmış ve ikinci bölüm dezavantajlı gruplara yönelik olan kampanya örneklerine yer verilmiştir. Kitabın üçüncü kısmını ise bireylerin kurumsal sosyal sorumluluk uygulamalarına yönelik tutumlarının ne olduğuna ilişkin keşifsel bir araştırma oluşturmuştur.
(Önsözden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tanımı ve Tarihçesi
.
Sosyal Sorumluluk Modelleri
.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları, Önemi ve Fonksiyonları
.
Dezavantajlı Gruplar Tanımı ve Kapsamı
.
Dezavantajlı Gruplara Yönelik Kampanyalardan Örnekler
.
Bireylerin Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamalarına Yönelik Tutumları
.
Sonuç ve Değerlendirme