Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference Yeni Medyada Yaklaşımlar: 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansı Bildirileri Prof. Dr. Sinem Tuna, Prof. Dr. Deniz Akçay  - Kitap

Approaches on New Media : Proceedings of 1st International New Media Conference

Yeni Medyada Yaklaşımlar: 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansı Bildirileri

1. Baskı, 
Ekim 2015
Kitabın Detayları
Dili:
İngilizce
Ebat:
15x23
Sayfa:
185
Barkod:
9786054827282
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bireylerin yaptıkları yorumlar aracılığıyla kurumların ve markaların üretim sürecine dâhil olması, beraberinde yeni medya kavramını ortaya çıkarmıştır. Önümüzdeki yıllarda bilgi iletişim teknolojilerinin sadece iş hayatı değil günlük yaşantımızın da önemli bir parçası olacağı oldukça net biçimde gözükmektedir. Bununla birlikte veriyi tanıyan ve doğru kullanmayı bilen kişilere medya sektöründe ihtiyaç doğmaktadır. Yeni Medya lisans programıyla üniversite, bu alanda nitelikli genç nesil yetiştirilmesine katkı sağlamayı hedeflemiştir.
İstanbul Gelişim Üniversitesi, 2014-2015 Akademik döneminde 1. Uluslararası Yeni Medya Konferansını organize etmiştir. Sosyal medya reklamlarının vergilendirilmesi, yerel yönetimlerde sosyal medyanın rolü, müzelerin yaygınlaşmasında yeni medyanın önemi, dijital aktivizm gibi konuların paylaşıldığı Uluslararası Yeni Medya Konferansında, 12 bildiri sunulmuştur. Geleneksel olarak her yıl düzenlenmesi planlanmıştır.
Kitap da bildiriler ingilizce olarak yayınlanmış özet kısımları ise türkçe metin olarak verilmiştir.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Changing Marketing Practices in New Media Age: Mobile Marketing Applications, Ali Murat KIRIK, Ahmet ÇETINKAYA
.
Relationship Between Technology And Communication, Cem S. SÜTÇÜ
.
The Impact of Mobile Advertisements on Impulse Buying Behavior, Ceyda DENEÇLI, Öykü Ezgi YILDIZ
.
Internet and Advertisement Taxation, Fevzi Rifat ORTAÇ, Deniz AKÇAY
.
Paradigms in Digital Activism Research, Gülüm ŞENER
.
Museum Crowdsourcing: Consolidation of Museum Work Communicating with Public, N. Hanzade URALMAN
.
New and Old: Changes and Continuity in Culture and Media, Ileana Nicoleta SALCUDEAN
.
Customer Services on Facebook: An Investigation into, UK Banking Sector, Nurdilek DALZIEL
.
How Social Media Supports Citizen Participation in Local Governments? Example of Kadıköy Municipality, Özgür C. SELVI–TAŞDAN
.
The Impact of E–Shopping Website Quality on E–Loyalty, Sevda DENEÇLI
.
Cem Rituals – From the Sacred Place to Social Media, Seyhan KAYHAN KILIÇ
.
Alternative Media’s Approach to Terrorism News: A Review on The Murder of The Prosecutor, Zafer ÖZDEMİR