Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Ürün Hattının Genişletilmesi
Bir Marka Stratejisi
Ekim 2016 / 1. Baskı / 273 Syf.
Fiyatı: 27.78 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Ürün hattı ve yönetimi, işletmelerin günümüz ekonomik şartlarında en fazla önem vermek zorunda oldukları marka stratejilerinden biridir. Ürün hattının yönetimi işletmelerin rekabet avantajı sağlamak üzere en tercih ettiği, hatta bazı durumlarda seçmek zorunda olduğu stratejilerden biridir.

Bu stratejinin işletmeler için en fazla tercih edilen strateji olması elbette önem taşımaktadır. Söz konusu tercihe sahip mikro veya dev işletme, bu stratejiyi önemli gördüğü sürece, konu neredeyse tüm pazarlama literatürünü kapsamayı, değerlendirmeye almayı gerektirecektir. Bununla birlikte, işletmeleri, ürün hattını genişlettiklerinde, işletmelerin yapısındaki farklılığa bağlı olarak, karmaşık bir yapıya götürdüğü de söylenebilir.

Bu çalışma, bu karmaşıklığın önüne geçilebilmesine yönelik olarak, temel bilgileri ve hangi durumda stratejilerin ve taktiklerin nasıl farklılaşacağına yönelik ipuçları vermeyi amaçlamaktadır.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Pazarın Bölümlere Ayrılması ve Farklılaştırma
Ürün Hattı Yönetimi, Ürün Hattının Genişletilmesi ve Pazarlama Stratejileri
Ürün Hattının Genişletilmesi ve Tofaş Uygulaması
Barkod: 9786059221351
Yayın Tarihi: Ekim 2016
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 273
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ahmet Emre Aköz
Ocak 2021
29.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Yazıcı ...
Aralık 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
Hamza Kahriman ...
Aralık 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2021