Ürün Hattının Genişletilmesi Bir Marka Stratejisi Doç. Dr. Alper Özer  - Kitap

Ürün Hattının Genişletilmesi

Bir Marka Stratejisi

1. Baskı, 
Ekim 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
273
Barkod:
9786059221351
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
150,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Ürün hattı ve yönetimi, işletmelerin günümüz ekonomik şartlarında en fazla önem vermek zorunda oldukları marka stratejilerinden biridir. Ürün hattının yönetimi işletmelerin rekabet avantajı sağlamak üzere en tercih ettiği, hatta bazı durumlarda seçmek zorunda olduğu stratejilerden biridir.
Bu stratejinin işletmeler için en fazla tercih edilen strateji olması elbette önem taşımaktadır. Söz konusu tercihe sahip mikro veya dev işletme, bu stratejiyi önemli gördüğü sürece, konu neredeyse tüm pazarlama literatürünü kapsamayı, değerlendirmeye almayı gerektirecektir. Bununla birlikte, işletmeleri, ürün hattını genişlettiklerinde, işletmelerin yapısındaki farklılığa bağlı olarak, karmaşık bir yapıya götürdüğü de söylenebilir.
Bu çalışma, bu karmaşıklığın önüne geçilebilmesine yönelik olarak, temel bilgileri ve hangi durumda stratejilerin ve taktiklerin nasıl farklılaşacağına yönelik ipuçları vermeyi amaçlamaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Pazarın Bölümlere Ayrılması ve Farklılaştırma
.
Ürün Hattı Yönetimi, Ürün Hattının Genişletilmesi ve Pazarlama Stratejileri
.
Ürün Hattının Genişletilmesi ve Tofaş Uygulaması