Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Turizm İşletmelerinde
Kurumsal İtibar Yönetimi
Mart 2009 / 1. Baskı / 167 Syf.
Fiyatı: 28.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Kurumların itibarları stratejik bir önem taşımaktadır. Rakiplerinden farklılaşmak ve başarılı olmak isteyen bir kurum, itibarını korumak, geliştirmek ve yöneterek sürdürülebilir kılmak zorundadır. Bunun için sabırlı, tutarlı olmak ve sürekli çaba göstermek gerekmektedir.

Bu yapıt, insanlık tarihi için çok eski, kurumlar için yeni sayılabilecek ya da önemi yeni anlaşılan itibar olgusunu ele almaktadır. Bir kurumun toplam çekiciliğini belirleyen geçmişteki davranışlara ve gelecekteki beklentilere ilişkin algısal betimleme olarak kurumsal itibar, “damlaya damlaya göl” oluşumunun bilinçli yönetimini ifade etmektedir. Bu bağlamda, çalışmada, turizm işletmeleri açısından kurumsal itibarın önemi ve etkileri irdelenmektedir.

Barkod: 9786053951902
Yayın Tarihi: Mart 2009
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 167
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Yitmen ...
Eylül 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
Zafer Buzcu
Temmuz 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Fazıl Özsoylu
Temmuz 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
B. Aykut Arıkan
Haziran 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020