Siyasetin İletişim Odağı  Seçim Kampanyaları Doç. Dr. Abdullah Özkan  - Kitap
Siyasetin İletişim Odağı

Seçim Kampanyaları

1. Baskı, 
Aralık 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x21
Sayfa:
396
Barkod:
9786059831178
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
249,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Seçim kampanyalarının siyasi partilere sağladığı yararları, başarılı seçim kampanyası yapmak için neler yapılması gerektiğini, iletişim stratejilerinin önemini vurgulayan kitap, siyasi partilere ve siyasetçilere stratejik bir yol haritası sunuyor.
Kitapta 7 Haziran 2015 genel seçimlerinde AK Parti, CHP, MHP ve HDP'nin seçim kampanyaları; seçim beyannamelerinden siyasal reklamlarına, sosyal medya kullanımlarından liderlerin miting konuşmalarına kadar çok boyutlu olarak inceleniyor, kampanyalarda kullanılan görsellerle birlikte analiz ediyor. Siyasete ve iletişime ilgi duyan, bu alanlarda araştırmalar yapan, sahada uygulayan ve yenilikleri öğrenmek isteyen herkesin bu çalışmadan yararlanması düşünülmüştür.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Siyasal İletişim Yönetimi; Seçim Kampanyası Siyasal Reklam ve İletişim Stratejileri, Doç. Dr. Abdullah ÖZKAN
.
Siyasal İletişim Düzleminde Ak Parti'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyasının Analizi: Teması, Stratejisi ve Mesajları, Arş. Gör. Pınar Aslan – Arş. Gör. Oğuz Göksu
.
7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde Chp'nin Seçim Kampanyasının Temelleri, Söylemi ve Uygulamaları, Arş. Gör. Oğuz Göksu – Öğr. Gör. Fatih Özkoyuncu
.
Milliyetçi Hareket Partisi'nin 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde Uyguladığı Seçim Kampanyasının Analizi, Arş. Gör. Ali Yıldırım – Öğr. Gör. Ebru Hançer
.
HDP'nin 7 Haziran 2015 Seçim Kampanyası: İletişim Stratejileri, Seçim Bildirgesinin Analizi ve Vaatleri, Arş. Gör. Derya Gül – Öğr. Gör. Esra Bozkanat