Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Pazarlama ve Rekabette Başarının Anahtarı
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ocak 2018 / 1. Baskı / 252 Syf.
Fiyatı: 27.00 TL
4 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Müşteri odaklı pazarlama anlayışı sonucunda, işletmenin tüm pazarlama çalışmalarının odağında, müşterilerin gerçek ihtiyaçları ve beklentileri yer almaktadır.

Bu kitap dokuz bölümden oluşmaktadır. Kitabın birinci bölümünde, müşteri ilişkileri yönetiminin kavramsal çerçevesi, ikinci bölümde müşteri ilişkileri yönetiminde müşteri tatmini müşteri sadakati ve müşteri değeri, üçüncü bölümde müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi yönetimi süreci, dördüncü bölümde müşteri ilişkileri yönetiminde iletişim, beşinci bölümde müşteri ilişkileri yönetimi ve müşteri hizmetleri, altıncı bölümde müşteri ilişkileri yönetiminde planlama ve uygulama süreci, yedinci bölümde müşteri ilişkilerinin ölçülmesi, sekizinci bölümde müşteri ilişkileri yönetiminde örgüt kültürü ve örgütsel değişim ve son bölüm olan dokuzuncu bölümde ise müşteri ilişkileri yönetiminin geleceği ve sosyal müşteri ilişkileri yönetimi konulan incelenmiş.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9789752475298
Yayın Tarihi: Ocak 2018
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 252
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Yavuz Demirel
Şubat 2017
27.50 TL
Sepete Ekle
İnci Erdoğan Tarakçı
Eylül 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
İsmet Mucuk
Eylül 2019
22.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019