Veri Madenciliği ile Pazarlama Etkileşimi Taşkın Dirsehan, Mehtap Sümersan Köktürk  - Kitap

Veri Madenciliği ile Pazarlama Etkileşimi

1. Baskı, 
Aralık 2012
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
184
Barkod:
9786051334059
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Kitabın Fiyatı:
154,00
İndirimli (%10):
138,60
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
İşletmeler için vazgeçilmez olan "farklılaşma, fark yaratma ve rekabet üstünlüğü", kurumsallaşma olmadan konuşulamaz. Her ne kadar bu kavramlar temelde pazarlama çerçevesinde konuşuluyorsa da, günümüzde tüm disiplinlerin vazgeçilmezi olmaktadır. Yaşanan hızlı teknolojik değişimler ve insanın kendi değişimleri, kurumsallaşma için kayıt sistemlerini, arşiv ve dokümanları veri madenlerine çevirmelerini gerektirmektedir. Ayrıca, veri madenciliği olmadan, ne kurumsallaşma ne de başarılı bir pazarlama stratejisi gerçekleştirilebilir.
Bu nedenle her yönetici kendi amacına uygun veri madenciliğini düşünmeli ve madenci ekiplerini ona göre kurmalıdır. Firmaların rekabet için kullanabilecekleri veri madenciliğini kişiler de kendi hayatlarında başarı için kullanabilirler. Her birey bir veri madencisi, her bireyin hayatı da birer veri madenidir.