Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama Doç. Dr. Bilgen Başal  - Kitap

Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları

Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama

1. Baskı, 
Ocak 2018
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
531
Barkod:
9786059574136
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
En güncel konuları içeren ‘Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları' kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmış.
Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gerektiren çağdaş medya planlaması, daha dinamik, yaratıcı, kişiselleştirilmiş ve öngörülü bir tüketici deneyimini benimsemelidir. Araştırmaya, strateji oluşturmaya, optimizasyona daha fazla önem vermeli, analizler ve verilerle entegre edilmelidir. Kişiselleştirilmiş hedeflemenin yanısıra, televizyon gibi mecraların güçlü desteğiyle geniş kitlesel erişim imkânı sağlayacak çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikleri kapsayan bütünleşik bir bakış açısı geliştirmelidir.
(Tanıtım Bülteninden)