Kurumların DNA'sı İtibar ve Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Turgut Karaköse  - Kitap

Kurumların DNA'sı İtibar ve Yönetimi

1. Baskı, 
Şubat 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
148
Barkod:
9789944771542
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Kurumlar, sosyal paydaşları nezdinde rakiplerinden farklı kılan en temel unsur itibarlarıdır. Her kurumun mutlaka bir itibarı vardır; itibarın iyi veya kötü, güçlü ya da zayıf olması onun nasıl yönetildiğiyle yakından ilişkilidir. İtibar, iç ve dış paydaşların takdiri ile kazanılır ve altın kadar değerlidir. İtibarın inşası, uzun bir zaman dilimini ifade etmekle birlikte, iyi yönetilmediği takdirde kısa sürede erozyona uğrayabilmektedir. İtibarın yitirilmesin maliyeti, kurumun ekonomik olarak değer kaybetmesinden çok daha yüksektir. Bunun için örgütler, görünmeyen en değerli varlık olan itibarın önemini kavrayarak buna yatırım yapılmalıdır. Bu eserin temel amacı; kurumsal itibarın örgütler açısından önemini tartışmak ve bu varlığın yönetimiyle ilgili bazı ipuçları vermektedir. Bununla birlikte kitapta, yurt içinde ve yurt dışında yapılan çalışmalar çerçevesinde itibar yönetiminin genel bir panoraması sunulmuştur.