Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Kurumların DNA'sı İtibar ve Yönetimi
Şubat 2007 / 1. Baskı / 148 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Kurumlar, sosyal paydaşları nezdinde rakiplerinden farklı kılan en temel unsur itibarlarıdır. Her kurumun mutlaka bir itibarı vardır; itibarın iyi veya kötü, güçlü ya da zayıf olması onun nasıl yönetildiğiyle yakından ilişkilidir. İtibar, iç ve dış paydaşların takdiri ile kazanılır ve altın kadar değerlidir. İtibarın inşası, uzun bir zaman dilimini ifade etmekle birlikte, iyi yönetilmediği takdirde kısa sürede erozyona uğrayabilmektedir. İtibarın yitirilmesin maliyeti, kurumun ekonomik olarak değer kaybetmesinden çok daha yüksektir. Bunun için örgütler, görünmeyen en değerli varlık olan itibarın önemini kavrayarak buna yatırım yapılmalıdır. Bu eserin temel amacı; kurumsal itibarın örgütler açısından önemini tartışmak ve bu varlığın yönetimiyle ilgili bazı ipuçları vermektedir. Bununla birlikte kitapta, yurt içinde ve yurt dışında yapılan çalışmalar çerçevesinde itibar yönetiminin genel bir panoraması sunulmuştur.

Barkod: 9789944771542
Yayın Tarihi: Şubat 2007
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 148
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Metin Ateş
Eylül 2020
58.00 TL
İndirimli: 52.20 TL (%10)
Sepete Ekle
Vasfi Nadir Tekin ...
Eylül 2020
35.00 TL
İndirimli: 31.50 TL (%10)
Sepete Ekle
Mehmet Yitmen ...
Eylül 2020
38.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Fazıl Özsoylu
Temmuz 2020
30.00 TL
İndirimli: 27.00 TL (%10)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020