Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Siyasal İletişim ve Aday İmajı
Eylül 2010 / 1. Baskı / 278 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bu çalışma, aday imajı araştırmalarının yok denecek kadar az olduğu Türkiye'de, seçmen davranışlarının aday kaynaklı bir değişime sahip olup olmadığını, bu anlamda aday imajı faktörlerinin neler olduğunu ve bu faktörlerin seçmen davranışlarına hangi oranda etki ettiğini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır. Eserde aday imajı faktörleri; ideoloji, konu ve kişisel özellikler bağlamında incelenerek seçmenlerin sosyo–demografık özellikleri, oy verme davranışları, parti bağlılıkları ve adaylar hakkında bilgi edinmek için kullandıkları iletişim kanalları ile araştırma sonucunda ortaya çıkan faktörler arasındaki ilişki düzeyini belirleyen analizler yapılmıştır.

Eserin iletişim ve siyaset bilimi öğrencileri ile seçim kampanyalarında siyasi liderler, adaylar ve kampanya yürütücüleri için yararlı olacağı düşünülmektedir.

Barkod: 9786054392100
Yayın Tarihi: Eylül 2010
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 278
Yayınevi: Eğitim Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

A. Kadir Sönmez
Haziran 2020
52.00 TL
Sepete Ekle
Murat Bülbül
Mayıs 2020
24.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Doğanay ...
Nisan 2020
75.00 TL
Sepete Ekle
M. Oğuz Kutlu ...
Nisan 2020
75.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2021