Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 67 ürün | 21-40    Sıralama
 
Don Peppers, Martha Rogers
Kasım 2013

Baskısı tükenmiştir.
   
İlk baskısından 10 yıl sonra, birçok akademisyen, sektör lideri ve danışmanın katkı sağlayarak ciddi ölçüde güncellediği ve genişlettiği Müşteri İlişkileri Yönetimi, CRM devrimini analiz eden...
 
 
Hülya Bakırtaş
Ekim 2013
20.00 TL
Sepete Ekle
   
İşletmelerin, odak noktası müşteri olmasına, onların istek ve beklentileri doğrultusunda ürünler üretmesine rağmen, yine de pazarda neden başarılı olamamaktadır? Müşteri ilişkileri nedir?...
 
 
Işıl Zeybek
Mayıs 2013
29.50 TL
Sepete Ekle
   
Işıl Zeybek, ikna ve iletişim konularındaki derin bilgisi ile, ince ince ve tüm ayrıntısıyla lüks kavramı, lüks tüketim, tüketici ve haz duygusu, lüks pazarlama konularına ışık tutuyor. Lüks...
 
 
Cevat Şayin
Mart 2013
73.00 TL
Sepete Ekle
   
Toplu pazarlığın yerelleşmesinin pazarlıkta makro etkenlerin yanında mikro belirleyicilerin de dikkate alınmasını bir gereklilik ve/veya zorunluluk haline getirdiği söylenebilir. Yerelleşme, toplu...
 
 
Deniz Maden
Ocak 2013
26.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde bireyselliği artan müşteriler, artık kendilerine sunulanların pasif alıcıları değil, tüm süreçlerin aktif katılımcıları olmayı arzulamaktadır. Müşterilerin bu isteği, işletmelerin de bu...
 
 
James L. Heskett
Aralık 2012

Baskısı tükenmiştir.
   
Birçok işte bireysel satışlar kapatmak yeterli değildir. Başarı, müşterilerle yaşam boyu kârlı ilişkiler geliştirmeye dayanır. Fakat onların bağlılığını kazanmak sıkı bir çalışma ve dikkat...
 
 
Taşkın Dirsehan
Haziran 2012
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir. Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını...
 
 
Bilge Karamehmet
Mayıs 2012
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Metaforun kuramsal temelleri ve reklamlardaki uygulama örneklerini konu edinen bu kitapta iletişim biliminin, göstergebilimin ve bu bilimlerin içerisindeki metafor sorununun derinlemesine...
 
 
James P. Womack, Daniel T. Jones
Mart 2012

Baskısı tükenmiştir.
   
Operasyon mükemmelliğini değere dayalı stratejilerle birleştiren Yalın Model çok çeşitli ekonomik koşullarda ve bütün sektörlerde sürekli büyüme sağlar. Bugün açık arayla dünyanın en büyük otomobil...
 
 
Arman Kırım
Ocak 2012
20.37 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, değişen iş dünyasındaki yeni gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve karlılığı yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Yazarın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma...
 
 
Paco Underhill
Ocak 2012

Baskısı tükenmiştir.
   
27 dile çevrilen bir başyapıt! Birileri, mağazanıza dair en küçük bilgi parçasını topluyor, harmanlıyor, sindiriyor, sınıflandırıyor olsaydı; mağazanın konumunu, vitrini, ürünlerin bulunduğu her...
 
 
Filiz Eyüboğlu
Ocak 2012

Baskısı tükenmiştir.
   
Giderek küreselleşen ve rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyetini sağlamanın, ki artık bu yeterli değil, sadık müşteriler yaratmanın önemi herkesçe bilinmektedir. Her...
 
 
Elizabeth Pace
Şubat 2011

Baskısı tükenmiştir.
   
Hoşumuza gitsin ya da gitmesin, hepimiz mantıklı ya da kesin bir açıklama getiremediğimiz davranışlarda bulunuyoruz. Tercihlerimiz esnasında hiç de rasyonel davranmadığımızı kanıtlayan pek çok...
 
 
Nilsun Sarıyer
Ocak 2011
12.96 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde iş dünyasında yer alan her işletme, kendini şiddetli bir rekabet içinde bulmaktadır. Pazara girişin kolaylaşması (internet, teknolojik yapı vb. gibi araçlarla) işletmelerin pazardan...
 
 
Serpil Ünal
Ocak 2011
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapla okuyucuya pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma...
 
 
Müge Arslan
Ocak 2011
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada, tüketici davranışları bakış açısı ile mağaza atmosferinin yaratılabilmesi için gerekli olan unsurlar ve izlenebilecek stratejilerin tüm yönleri yüksek bir akademik sorumluluk ve...
 
 
Azra Bayraktar
Ocak 2011
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Tüketicinin mağaza seçimini etkileyen faktörlerin en önemlilerinden biri perakendecinin uyguladığı strateji sonucunda oluşan mağaza özellikleri ve bu özelliklerin nasıl algılandığıdır. Bu noktada...
 
 
Hasan Kırmızı
Eylül 2010

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu kitap, iş ve sosyal yaşamda kişisel gelişimin anahtarı konumunda olan iletişim konusundaki yetkinliği artırmak amacıyla hazırlanmış, etkili bir iletişim becerisi için önemli bir başarı aracı...
 
 
İge Pırnar Tavmergen
Mart 2010
32.50 TL
İndirimli: 14.90 TL (%54)
Sepete Ekle
   
Günümüzde küreselleşme eğilimi ve zaman faktörünün artan önemi, yönetim biliminde önemli bir konu olan pazarlamanın değişik uygulamalarını da beraberinde getirmektedir. Bu bağlamda doğrudan pazarlama...
 
 
Michael Heppell
Şubat 2010

Baskısı tükenmiştir.
   
* Huysuz müşteriyi nasıl en iyi dostunuz yaparsınız? * Herhangi bir sorun karşısında kullanılacak sihirli kelimeler hangileridir? * Müşterilerle uzun yıllar çalışmak için neler...
 
 
 67 ürün | 21-40 
 1 2 3 4  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019