Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 334 ürün | 1-20    Sıralama
 
Ferahnur Özgören Şen
Kasım 2017
22.00 TL
Sepete Ekle
   
Daha önce yapılan çalışmalar tarafından hizmet kalitesi ve tüketici deneyimi ile tüketici tatmini, tüketici sadakati ve ağızdan ağıza iletişim arasındaki ilişki ve etkileşim incelenmiş olup, söz...
 
 
Erdoğan Koç
Ekim 2017
25.90 TL
Sepete Ekle
   
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların...
 
 
Erdoğan Koç
Ekim 2017
25.90 TL
Sepete Ekle
   
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların...
 
 
Mahir Nakip, Eyyup Yaraş
Ekim 2017
65.90 TL
Sepete Ekle
   
Yüksek lisans ve doktora düzeyinde, Pazarlama Araştırmaları derslerinde okutulabilecek olan ve güncellenmiş, 4. baskını yapan kitapta konuların anlatılışındaki kullanılan dilin; basit, anlaşılır,...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Remzi Altunışık
Ekim 2017
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Eserin bu baskısında, baştan sona tüm bölümler yeniden gözden geçirilmiş, yazım hataları düzeltilmiş, bazı örnekler eklenmiş ve bilgi güncellemeleri yapılmış. Bunun yanında eserin tamamı akıcılık...
 
 
Sevgi Ayşe Öztürk
Ekim 2017
17.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın bu baskısında daha önceki baskılarda olduğu gibi genel pazarlama ilkelerinin hepsi yer almamakta, daha çok hizmet pazarlamasının genel pazarlamadan farklı yönleri üzerinde durulmaktadır....
 
 
Alaattin Çağıl
Eylül 2017
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde geniş kitlelere hitap eden sosyal medya ile ilgili bilinenler çoğunlukla kulaktan dolma bilgilere dayanıyor. Dijital medya sektöründekiler için, bu alandaki eksikleri gidermek amacıyla...
 
 
Aziz Öztürk
Eylül 2017
22.00 TL
Sepete Ekle
   
MEB – YÖK Meslek Yüksekokulları Program Geliştirme Projesi'nin öngördüğü yöntem ve ilkelere uygun olarak...
 
 
Gıyasettin Tayfur
Ağustos 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
İşletmelerin hedef kitlesini oluşturan tüketicilere ulaşmasının en etkin yolu reklamdır. Tüketiciler reklam sayesinde işletmelerin ürettikleri ve/veya sattıkları ürünlerden haberdar olurlar. Reklam...
 
 
Nurhan Babür Tosun
Ağustos 2017
59.50 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde markayı sadece 'ayırıcı işaret' olarak nitelemek kabul gören bir anlayış değildir. Çünkü artık, kişinin kendi zihninde ve toplumda kendisini görmek istediği yere ulaşmasını sağlayan...
 
 
Behçet Yalın Özkara
Ağustos 2017
16.20 TL
Sepete Ekle
   
Nöropazarlama ile birlikte araştırmacılar tüketici zihninin geleneksel yöntemler ile erişilemeyen derinliklerine erişebilir hale gelmişlerdir. Bu bağlamda kitabın amacı, nöropazarlama alanında en çok...
 
 
Mehmet Marangoz
Temmuz 2017
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama, bütün işletme fonksiyonları içerisinde işletmenin dış çevresi ile en yoğun etkileşimi olan fonksiyonudur. Bu yönüyle pazarlama, hem dinamik hem de işletmeler açısından önemli bir değişim...
 
 
Ayşen Akyüz
Haziran 2017
14.00 TL
Sepete Ekle
   
1960'larda McLuhan, dünyanın global bir köye dönüşeceğini söylüyordu. Gerçekten de değişen ekonomi ve gelişen iletişim teknolojileri sayesinde dünya gittikçe küçülmektedir. Bu gelişmeler...
 
 
Hakan Cengiz
Mayıs 2017
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Popülarite ihtiyacı; sosyal psikoloji literatüründe yeni tartışılmaya başlanan ve henüz tüketimle yeteri düzeyde ilişkilendirilmemiş bir yapıdır. Bu doğrultuda bu kitabın temel amacı, popülarite...
 
 
Sefer Gümüş
Nisan 2017
110.00 TL
Sepete Ekle
   
Kişi ve toplumsal refah arttıkça hizmet sektöründe talepler de zaman ve mekan ile mevsimlere göre değişerek artmaktadır. Hizmet türleri arttıkça bilgi, araştırma ve teknolojiye duyulan ihtiyaç da...
 
 
Cemal Yükselen
Mart 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap söz konusu gelişmeler ışığında pazarlama kavramını, pazarlama ilkelerini ve pazarlama yönetimi kararlarını ele almaktadır. İlk on bölümde pazarlama ilkeleri, diğer bölümlerde ise pazarlama...
 
 
Halil Fidan
Mart 2017
32.40 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, tarımsal ürünlerin dış ülkelere pazarlanmasında, bu konuda uğraş veren işletmelere önemli kaynak olarak katkı sağlayacak bir kitap olacaktır. Uluslararası Tarımsal pazarlama kitabının esas...
 
 
Remzi Altunışık, Şuayıp Özdemir, Ömer Torlak
Şubat 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlamaya Giriş kitabı yaşamımızın bir parçası olan pazarlama olgusunun meslek yüksekokulu seviyesinde veya birincil amacı pazarlama olmayan hedef kitle için daha basit, sade ve iyi bir şekilde...
 
 
Barış Kılıçarslan
Şubat 2017
39.00 TL
Sepete Ekle
   
Dünyanın en iyi satışçıları da sonucu satabilen, yani müşterisinin beyninde "benden satın alırsanız hayatınızda ne değişir'in resmini çizebilen ve bu resmin içerisinde hissettirebilenlerdir. Bu...
 
 
Ömer Torlak, Muhammet Ali Tiltay
Şubat 2017
39.50 TL
Sepete Ekle
   
İnsanlık tarihi boyunca, bu sorumluluk ve bilincin azaldığı ya da gözardı edildiği dönemler olmuştur. Toplum içindeki birey ve örgütlere düşen görev, bu sorumluluk bilincinin canlı kalmasını sağlamak...
 
 
 334 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017