Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 415 ürün | 1-20    Sıralama
 
Yavuz Durmaz, Sema Mercanoğlu Erin
Haziran 2020
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati...
 
 
Atilla Yücel
Haziran 2020
19.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel pazarlama yöntemlerinde, tüketicilerin anketlere verdiği cevaplar araştırmacıyı yanıltabilmektedir. Nörogörüntüleme teknikleri sayesinde, daha küçük örneklemler vasıtasıyla daha güvenilir...
 
 
Esen Şahin
Mayıs 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Teknolojinin baş döndürücü bir hızla gelişimi. pazarın küreselleşmesi. yoğun rekabet ortamı işletmeleri geleneksel yönetim kalıplarının dışına çıkmaya, değişimin hızına ayak uydurmaya zorlamaktadır....
 
 
Murat Çakırkaya
Mayıs 2020
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi...
 
 
Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Selçuk Çolak
Nisan 2020
75.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Emre Yıldırım, Kazım Mert
Nisan 2020
26.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Serdar Pirtini
Nisan 2020
29.50 TL
Sepete Ekle
   
Yönetim felsefesi olarak pazarlamada bütünleşik bir yaklaşımı vurgulayan bütünsel (holistik) pazarlama yaklaşımı ve sistem yaklaşımının gereği olarak işletmenin tüm fonksiyonel bölümlerinin...
 
 
Deniz Zeren, Osman Yılmaz
Mart 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Albert Einstein'ın da dediği gibi "Bugün yarattığımız problemler, bu problemleri yaratırken düşündüğümüz şekilde çözülemezler" daha yeni bakış açıları, akıl setleri gerektirir. Küreselleşme,...
 
 
Kazım Karaboğa
Mart 2020
29.50 TL
Sepete Ekle
   
Başta bankacılık, finans, sigortacılık, perakendecilik, online satış/pazarlama olmak üzere birçok alanda veri analizleri ve müşteri analitikleri yoğun bir biçimde kullanılmaktadır. Kitap, müşteri...
 
 
Dilaver Tengilimoğlu
Mart 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Sağlık işletmelerinde pazarlamanın önemi son yıllarda giderek artmıştır. Bunda artan rekabet koşulları, küreselleşme, tüketicilerin bilinçlenmesi, yönetimlerin profesyonelleşmesi gibi faktörlerin...
 
 
Yakup Durmaz, Sinan Çavuşoğlu
Şubat 2020
36.00 TL
Sepete Ekle
   
2000'li yıllardan itibaren ilişkisel pazarlamada değer odaklı anlayışın geliştirilmesi deneyim pazarlaması faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Müşteriler artık işletmelerden benzersiz ve hoş...
 
 
Colin Barrow
Şubat 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
   
30 Günde MBA, MBA derecesi olmayan girişimciler ve yöneticiler için pazarlama konusunda her şeyin bir arada olduğu kapsamlı bir bakış açısı sunuyor. Bu güncellenen baskıda Victoria's Secret,...
 
 
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak
Şubat 2020
98.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, İşletme lisans programlarında yer alan, Pazarlama, Pazarlama İlkeleri, Pazarlama Yönetimi, Pazarlama Stratejileri veya Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi gibi başlıklar altındaki hem tek hem de...
 
 
Selma Kalyoncuoğlu
Şubat 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Araştırma kapsamında, küresel doğan işletmelerin erken aşamalarda uluslararasılaşmasma etki eden kurucu/üst düzey yönetici düzeyindeki faktörlerin ve bu faktörlere ilişkin alt faktörlerin...
 
 
Volkan Yakın
Şubat 2020
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, sağlık hizmetleri pazarlamasının gün geçtikçe artan önemi ile birlikte, sektördeki güncel değişimleri de göz önünde bulundurarak, sağlık hizmetleri sektörünü odağına almış pazarlama...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Kenan Aydın
Şubat 2020
37.50 TL
Sepete Ekle
   
Gelişmiş ülkelerde hizmetlerin toplam ekonomi içindeki payı %80'lere varmakta, gelişmekte olan ülkelerde de ağırlığı her geçen gün artmaktadır. Hizmet pazarlaması sadece yoksulluğun ve...
 
 
Bülent Demirdağ, Yakup Durmaz
Ocak 2020
60.00 TL
Sepete Ekle
   
Markalaşmak modern pazarlama uygulamaları kapsamında işletmeler için çok önemli bir rekabet aracına dönüşmüştür. Günümüzde işletmeler markalarına daha fazla yatırım yapmayı amaçlamaktadırlar. Marka,...
 
 
Hasan Hakan Beker
Ocak 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitabın amacı satınalmada kurulum, gelişim ve dijitalleşme süreçlerinde modern bilgileri bir satınalmacı gözünden ve gerçek hayat tecrübeleriyle sağlamaktır. Kitapta teori ile birlikte...
 
 
Sevilay Uslu Divanoğlu, Fatma Zişan Kara, Hüsnü Bilir
Ocak 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmanın temel amacı çıpalama etkisi temelinde tüketicilerin satın alma kararlarını verirken rasyonel davranıp davranmadıklarını tespit etmektir. Bu amaç doğrultusunda, pazarlamacıların tüketim...
 
 
Esra Baykal
Aralık 2019
29.00 TL
Sepete Ekle
   
"Tüketiciler sadece ürün satın almaz, hikâyeler, deneyimler, yaşamlarını zenginleştirecek fikirler satın alırlar." Türkiye'nin her köşesini dolaşarak reklam, pazarlama ve strateji dünyasında...
 
 
 415 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020