Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, rakiplerine göre bir adım önde yer almak için kıyasıya mücadele vermektedirler. Bu doğrultuda, ülkemizde özellikle son yıllarda işletmelerin inovasyon...
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret"'de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web...
Her biri konusunda uzman akademisyen ve profesyoneller tarafından hazırlanan kitap, tüm üniversitelerde okutulmakta olan "Pazarlama İlkeleri" dersine uygun olarak hazırlanmış, aynı zamanda, konuya...
Bu kitabın hazırlanmasındaki temel motivasyon, marka yönetimi konusundaki temel bilgileri olabildiğince basit bir şekilde aktarmaktır. Böylece alana ilgi duyanlar ve marka yönetimi konusunda ilk defa...
Aydın Kayabaşı, Cevat Söylemez
Kasım 2020
35.00 TL
Dijital pazarlama; dijital ortamlar ve dijital araçlar aracılığıyla kullanıcılara/tüketicilere bir ürünü tanıtmak ya da pazarlamak amacıyla -internette kullanılarak- ses, metin, video gibi...
Ragıp Görgün, Selminaz Adıgüzel
Temmuz 2020
25.00 TL
Uluslararası pazarlara açılmada strateji hatası yapıldığında şirket kar amacı güderken tam tersi büyük zararlarla karşılaşabilir ve şirketin varlığı sona erebilir. Uluslararası pazarlara giriş...
İnovasyon, işletmelerin rekabet güçlerini artırmakla birlikte ülkelerin kalkınmasında ve ekonomik anlamda daha güçlü hale gelmesinde, bireysel ve toplumsal ihtiyaçların daha iyi bir düzeyde...
Destinasyon yönetim örgütleri, destinasyonları yöneten ve pazarlanmasından sorumlu olan ulusal, bölgesel ya da yerel ölçekteki örgütler, turistleri kendi destinasyonlarına çekmeye yönelik faaliyetler...
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda güncellenmiş 4. Baskısını yapmıştır.
Sosyal medya ve araçları, pazarlamaya yönelik yaklaşımlarda dönüşüm meydana getirmektedir. Yeni nesil pazarlama, yeni nesil...
Yavuz Durmaz, Sema Mercanoğlu Erin
Haziran 2020
32.00 TL
Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati...
Hızla gelişen, globalleşen dünyada rekabetçi güçlerini arttırmak ve uyum sağlamak isteyen girişimci işletmelerin; hızlı, esnek ve dinamik bir şekilde tüketici ihtiyaçları ile uyumlu olabilmek için...
Bu kitapta öncelikle yeni dünya düzeni üzerinde durulmuş; stratejik tercihlerin, rekabet koşullarının, kurumsal baskıların, pazarlama iletişiminin, pazar bölümlendirmenin, kurum kimliğinin yanında...
Teknolojinin baş döndürücü bir hızla gelişimi. pazarın küreselleşmesi. yoğun rekabet ortamı işletmeleri geleneksel yönetim kalıplarının dışına çıkmaya, değişimin hızına ayak uydurmaya zorlamaktadır....
Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi...
Muhammet Küçük, Aybeniz Akdeniz Ar
Eylül 2020
35.00 TL
Türkiye'de market markaları perakende pazar payının içinde önemli bir oranda yer almasına rağmen bu markalar ile ilgili yapılan araştırmalarda market markalarının imaj boyutuna yönelik çalışmalar...
2000'li yıllardan itibaren ilişkisel pazarlamada değer odaklı anlayışın geliştirilmesi deneyim pazarlaması faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Müşteriler artık işletmelerden benzersiz ve hoş...