Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 389 ürün | 1-20    Sıralama
 
Erkan Akar
Eylül 2019
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret" de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web 2.0,...
 
 
Begüm Şahin
Ağustos 2019
21.50 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde startuplar ile ilgili akademik çalışmaların çoğunluğu Amerika Birleşik Devletleri ve diğer gelişmiş ülkelerde gerçekleşmektedir. Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde araştırma sayısı...
 
 
Mine Satı, Serkan Kılıç
Temmuz 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Yavuz Odabaşı
Haziran 2019
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Y, Z, ve Alfa kuşakları… Pazarlama sektörünün hedef kitlesi hızla değişiyor. Artık Z kuşağına ürün pazarlarken kullanılan yöntemler Alfa kuşağı için geçerli değil. Peki, teknolojisiz bir dönem...
 
 
Gürdal Ülger
Mayıs 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
İstanbul'un orta yerinde bir Venedik meydanı havası solumak, Ankara bozkırında marinaya teknenizi bağlamak, Dubai'de 48 derecede kayak yapmak ister misiniz? Cevabınız evet ise postmodern...
 
 
Nevin Altuğ, Şeniz Özkan
Nisan 2019
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Sürekli değişen ve gelişen pazarlama ortamını yakından ele alan bu kitap, bu alanda en güncel bilgileri sunabilmeyi hedeflemiş. Kitap, günümüz pazarlama dünyasını etkileyen önemli gelişmelerden...
 
 
İlyas Ertuğrul İnan
Nisan 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama taktiklerindeki ve Teknolojik alandaki gelişmelerle birlikte gıda sektöründe üretim maliyetini azaltma yarışı ürünlerin "HELAL "liğini tehlikeye sokmuştur: -İran'da Helal sertifika...
 
 
Kevin Lane Keller
Mart 2019
65.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitabın temel amacı, marka sermayesini inşa etmek, ölçmek ve yönetmek için gerekli olan pazarlama programlarının ve etkinliklerinin tasarımı ve uygulanması konularında kapsamlı ve güncel bir...
 
 
Jagdish N. Sheth, Dennis E. Garrett
Mart 2019
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Sheth, Garrett ve Gardner'ın Pazarlama Teorisi adlı kitapları pazarlama akademik dünyasına adım atacak bir kişinin başucu kitabıdır. Pazarlama Teorisi pek çok pazarlama doktora ve hatta bazen...
 
 
Yavuz Odabaşı
Mart 2019
34.00 TL
Sepete Ekle
   
- Tüketici kimdir? - Nasıl öğrenir? Nasıl algılar? - Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? - Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl...
 
 
Aybegüm Güngördü Belbağ
Şubat 2019
17.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma, pazarlama biliminden sosyoloji, psikoloji ve antropolojiyle bütünleşen konuları, anlaşılır biçimde ve temel noktalarıyla anlatmayı amaçlamaktadır. Bu kapsamda, özellikle kültürel konular...
 
 
Mustafa Ünsalan
Şubat 2019
58.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmanın amacı pazarlama alanında kendini geliştirmek isteyen akademisyenlere, araştırmacılara ve özel sektör çalışanlarına farklı bir pencere sunmaktır. Kitap 3 kısım olmak üzere 17 bölümden...
 
 
Sevgi Ayşe Öztürk
Şubat 2019
23.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın bu baskısında daha önceki baskılarda olduğu gibi genel pazarlama ilkelerinin hepsi yer almamakta, daha çok hizmet pazarlamasının genel pazarlamadan farklı yönleri üzerinde durulmaktadır....
 
 
A. Ercan Gegez
Şubat 2019
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlamanın bile zaman zaman ihmal edildiği ülkemizde, pazarlama araştırmalarının firmalarca ne derece etkin kullanıldığı tartışma konusudur. Durgunluk dönemlerinde, bütçesi en çabuk kesilen...
 
 
B. Zafer Erdoğan
Şubat 2019
50.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama İlkeler ve Yönetim adlı eserin yazılmasındaki temel amaç; bireylerin, işletmelerin, diğer kurum ve kuruluşlar ile ulusal ekonominin pazarlama felsefesi çerçevesinde hareket etmelerini...
 
 
Mehmet Karafakıoğlu
Şubat 2019
56.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitabın birinci baskısından bu yana uluslararası pazarlama açısından Türkiye'de önemli gelişmeler olmuş, Önceleri sadece ihracatla yetinen, bu aşamaya gelmeleri dahi büyük bir başarı sayılan...
 
 
Erdoğan Koç
Ocak 2019
59.90 TL
Sepete Ekle
   
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde tüketici davranışı alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların ürün...
 
 
Nazmi Kozak
Ocak 2019
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, hem pazarlama disiplini açıklamalarına sadık kalan ve hem de turizm sektörü ile ilgili uygulamalara ters düşmeyen bir yaklaşımla hazırlanmış. Kitapta ayrıca; Turizm Pazarlaması kitaplarında...
 
 
Kıvılcım Döğerlioğlu Demir
Ocak 2019
17.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Nihan Özgüven Tayfun
Ocak 2019
16.50 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan...
 
 
 389 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019