Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 432 ürün | 1-20    Sıralama
 
Serkan Kılıç
Ocak 2021
38.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, rakiplerine göre bir adım önde yer almak için kıyasıya mücadele vermektedirler. Bu doğrultuda, ülkemizde özellikle son yıllarda işletmelerin inovasyon...
 
 
Erkan Akar
Ekim 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret"'de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web...
 
 
Yakup Durmaz
Ekim 2020
50.00 TL
Sepete Ekle
   
Her biri konusunda uzman akademisyen ve profesyoneller tarafından hazırlanan kitap, tüm üniversitelerde okutulmakta olan "Pazarlama İlkeleri" dersine uygun olarak hazırlanmış, aynı zamanda, konuya...
 
 
N. Bilge İspir
Aralık 2020
21.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitabın hazırlanmasındaki temel motivasyon, marka yönetimi konusundaki temel bilgileri olabildiğince basit bir şekilde aktarmaktır. Böylece alana ilgi duyanlar ve marka yönetimi konusunda ilk defa...
 
 
Aydın Kayabaşı, Cevat Söylemez
Kasım 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Dijital pazarlama; dijital ortamlar ve dijital araçlar aracılığıyla kullanıcılara/tüketicilere bir ürünü tanıtmak ya da pazarlamak amacıyla -internette kullanılarak- ses, metin, video gibi...
 
 
Ragıp Görgün, Selminaz Adıgüzel
Temmuz 2020
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Uluslararası pazarlara açılmada strateji hatası yapıldığında şirket kar amacı güderken tam tersi büyük zararlarla karşılaşabilir ve şirketin varlığı sona erebilir. Uluslararası pazarlara giriş...
 
 
Ercan Keser
Ekim 2020
22.00 TL
Sepete Ekle
   
İnovasyon, işletmelerin rekabet güçlerini artırmakla birlikte ülkelerin kalkınmasında ve ekonomik anlamda daha güçlü hale gelmesinde, bireysel ve toplumsal ihtiyaçların daha iyi bir düzeyde...
 
 
Rıdvan Kozak
Ekim 2020
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Destinasyon yönetim örgütleri, destinasyonları yöneten ve pazarlanmasından sorumlu olan ulusal, bölgesel ya da yerel ölçekteki örgütler, turistleri kendi destinasyonlarına çekmeye yönelik faaliyetler...
 
 
Kazım Yeni
Temmuz 2020
45.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Özgür Bayram Soylu
Eylül 2020
18.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Erkan Akar
Ocak 2021
43.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda güncellenmiş 4. Baskısını yapmıştır. Sosyal medya ve araçları, pazarlamaya yönelik yaklaşımlarda dönüşüm meydana getirmektedir. Yeni nesil pazarlama, yeni nesil...
 
 
Mehmet Ali Burak Nakıboğlu, Selçuk Çolak
Nisan 2020
75.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Yavuz Durmaz, Sema Mercanoğlu Erin
Haziran 2020
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati...
 
 
Selda Ene
Haziran 2020
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Hızla gelişen, globalleşen dünyada rekabetçi güçlerini arttırmak ve uyum sağlamak isteyen girişimci işletmelerin; hızlı, esnek ve dinamik bir şekilde tüketici ihtiyaçları ile uyumlu olabilmek için...
 
 
Ata Özdemirci
Ekim 2020
39.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta öncelikle yeni dünya düzeni üzerinde durulmuş; stratejik tercihlerin, rekabet koşullarının, kurumsal baskıların, pazarlama iletişiminin, pazar bölümlendirmenin, kurum kimliğinin yanında...
 
 
Esen Şahin
Mayıs 2020
39.00 TL
Sepete Ekle
   
Teknolojinin baş döndürücü bir hızla gelişimi. pazarın küreselleşmesi. yoğun rekabet ortamı işletmeleri geleneksel yönetim kalıplarının dışına çıkmaya, değişimin hızına ayak uydurmaya zorlamaktadır....
 
 
Murat Çakırkaya
Mayıs 2020
42.00 TL
Sepete Ekle
   
Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi...
 
 
Muhammet Küçük, Aybeniz Akdeniz Ar
Eylül 2020
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Türkiye'de market markaları perakende pazar payının içinde önemli bir oranda yer almasına rağmen bu markalar ile ilgili yapılan araştırmalarda market markalarının imaj boyutuna yönelik çalışmalar...
 
 
Yakup Durmaz, Sinan Çavuşoğlu
Şubat 2020
36.00 TL
Sepete Ekle
   
2000'li yıllardan itibaren ilişkisel pazarlamada değer odaklı anlayışın geliştirilmesi deneyim pazarlaması faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Müşteriler artık işletmelerden benzersiz ve hoş...
 
 
Mehmet Marangoz, Aytekin Fırat
Eylül 2020
47.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
 432 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2021