Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 

 
 Arama Sonuçları
 325 ürün | 1-20    Sıralama
 
Hakan Cengiz
Mayıs 2017
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Popülarite ihtiyacı; sosyal psikoloji literatüründe yeni tartışılmaya başlanan ve henüz tüketimle yeteri düzeyde ilişkilendirilmemiş bir yapıdır. Bu doğrultuda bu kitabın temel amacı, popülarite...
 
 
Sefer Gümüş
Nisan 2017
110.00 TL
Sepete Ekle
   
Kişi ve toplumsal refah arttıkça hizmet sektöründe talepler de zaman ve mekan ile mevsimlere göre değişerek artmaktadır. Hizmet türleri arttıkça bilgi, araştırma ve teknolojiye duyulan ihtiyaç da...
 
 
Cemal Yükselen
Mart 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap söz konusu gelişmeler ışığında pazarlama kavramını, pazarlama ilkelerini ve pazarlama yönetimi kararlarını ele almaktadır. İlk on bölümde pazarlama ilkeleri, diğer bölümlerde ise pazarlama...
 
 
Halil Fidan
Mart 2017
32.40 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, tarımsal ürünlerin dış ülkelere pazarlanmasında, bu konuda uğraş veren işletmelere önemli kaynak olarak katkı sağlayacak bir kitap olacaktır. Uluslararası Tarımsal pazarlama kitabının esas...
 
 
Remzi Altunışık, Şuayıp Özdemir, Ömer Torlak
Şubat 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlamaya Giriş kitabı yaşamımızın bir parçası olan pazarlama olgusunun meslek yüksekokulu seviyesinde veya birincil amacı pazarlama olmayan hedef kitle için daha basit, sade ve iyi bir şekilde...
 
 
Barış Kılıçarslan
Şubat 2017
39.00 TL
Sepete Ekle
   
Dünyanın en iyi satışçıları da sonucu satabilen, yani müşterisinin beyninde "benden satın alırsanız hayatınızda ne değişir'in resmini çizebilen ve bu resmin içerisinde hissettirebilenlerdir. Bu...
 
 
Ömer Torlak, Muhammet Ali Tiltay
Şubat 2017
39.50 TL
Sepete Ekle
   
İnsanlık tarihi boyunca, bu sorumluluk ve bilincin azaldığı ya da gözardı edildiği dönemler olmuştur. Toplum içindeki birey ve örgütlere düşen görev, bu sorumluluk bilincinin canlı kalmasını sağlamak...
 
 
Yener Girişken
Şubat 2017
29.50 TL
Sepete Ekle
   
Nöropazarlama, sinirbilimleri alanında artan bilgi ile kendiliğinden ortaya çıkan bir araştırma alanı. Sanıldığı gibi insanı "kandırmanın" ve "istemediği halde bir şeyleri yapmaya zorlamanın" bilimi...
 
 
İbrahim Bozacı, Ertuğrul Karakaya, Yunus Bahadır Güler
Şubat 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama uygulamalarının tüm tarafları modern pazarlama kavramını iyi bilmeli ve alacakları her kararda bu kavramın değişen öğretilerini göz önünde bulundurmalıdır. Oluşturulacak fayda ve...
 
 
Esra Buran Öztürk, Berna Tarı Kasnakoğlu
Şubat 2017
19.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta, mizah unsuru içeren ürünler ve bu ürünlerin tüketilme motivasyonları incelenmiştir, insanlar arası iletişim kurmanın çeşitlerinden biri haline gelen mizah, geçmişte ve günümüzde sahip...
 
 
Zeliha Eser, Sezer Korkmaz, Sevgi Ayşe Öztürk
Şubat 2017
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Küreselleşmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yaşanan değişiklikler, işletmelerin pazarlama yönetim sürecini doğrudan etkileşmiştir. Bu etkilerin yansımalarının işletme ve pazarlama...
 
 
Erdoğan Koç
Ocak 2017
39.90 TL
Sepete Ekle
   
Prof. Dr. Erdoğan Koç 20 yılı aşkın bir süredir üniversitelerde lisans, yüksek lisans ve doktora seviyelerinde hizmet pazarlaması ve yönetimi alanında dersler vermektedir. Yüksek cirolu markaların...
 
 
Erkan Akar
Ocak 2017
19.90 TL
Sepete Ekle
   
Çoğu alanda olduğu gibi "E-ticaret" de "2.0"'a dönüşüm yaşamaktadır. Günümüzde artık alışverişler sosyalleşmekte ve mobil olarak kolaylıkla ve her yerden yapılabilir hale gelmektedir. Web 2.0,...
 
 
Zeki Yüksekbilgili
Ocak 2017
27.50 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzün pazarlama dünyasında artık en önemli olan kriter ne üretim ne de ürün değil, sadece müşteridir. Özellikle post modern yaklaşımların pazarlamayı etkilemesi sonucunda, pazarlamada temel...
 
 
Murat Çakırkaya
Ocak 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap ile hem uygulamacılar hem de araştırmacılar için, Y neslinin perakende risk algıları ve mağaza sadakatleri üzerindeki viral pazarlamanın etkisi, onların yaklaşımları da gözetilerek...
 
 
Muhittin Karabulut
Ocak 2017
29.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel işletmecilik ortaklar memnuniyetine/kâra dönükken, günümüz işletmeciliğinin, ortakların da içinde yer aldığı hedef paydaşların rekabetçi tatminkâr yarar beklentilerine cevap vermeye dönük...
 
 
Hülya Bakırtaş, Sevilay U. Divanoğlu, Cemil Akkaş
Aralık 2016
15.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, kuşaklar arasındaki farklılıkları/benzerlikleri ortaya koyabilmek ve özellikle Y kuşağı olarak tanımlanan gençlerin genel profilini, alışveriş alışkanlıklarını belirlemek, istedikleri bir...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Duygu Fırat
Aralık 2016
19.50 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma dokuz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde markanın tanımına ve marka ile ilgili kavramlara; ikinci, üçüncü ve dördüncü bölümde marka denkliğinin açıklanmasına, beşinci bölümde marka inşa...
 
 
Gazanfer Erbaşlar
Kasım 2016
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Genel işletme ismiyle yazılan kitap toplam dokuz bölümden oluşmuştur. Birinci bölümde işletme başlığı altında işletmecilik, ekonomi, üretim ögeleri, işletme kavramı, girişimci, işletme amaçları,...
 
 
Erkan Özdemir
Kasım 2016
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada sırasıyla teknoloji pazarlamasıyla ilgili temel kavramlar; teknolojik ürün ve hizmet tüketicilerinin satın alma davranışları; teknolojik ürün ve hizmet sektörlerinde rekabet yönetimi;...
 
 
 325 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017