Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 101 ürün | 1-20    Sıralama
 
Didem Zeynep Bayazıt, Figen Yıldırım
Mayıs 2020

Baskısı tükenmiştir.
   
Reklamlar, yaratıcılığın tanıdığı sonsuz imkânlarla, akılcı ve duygusal içeriklerle donatılmış özgün kurgulardır. Reklam çekicilikleri ise yaratıcı sunumlarla insana dair duygu ve düşünceleri mesaja...
 
 
Abdurrahim Altun
Ocak 2020
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklamın yayınlanacağı mecranın belirlenmesi, çoğu zaman üretici ile tüketicinin bir araya getirilmesi hususunda, üreticinin asgarî düzeyde harcama ile azamî verimi alması yönünden ehemmiyet arz...
 
 
Ömer Kutlu
Ekim 2019

Temin edilememektedir.
   
Reklam araştırmaları bizlere reklamların gücünü, tüketici davranışlarını, reklamın tüketici ve toplum üzerindeki etkilerini gösterir. Bu konuda ülkemizde yapılan araştırmalar sınırlıdır, kullanılan...
 
 
Ali Arıcı, Sevil Bayçu
Ağustos 2019

Temin edilememektedir.
   
Dikkat çekmek, bilgi vermek, etkilemek, hatırlatmak, ikna etmek, markaya değer eklemek, pazarlama iletişimi çabalarını desteklemek gibi işlevleri olan reklam; mesaj kirliliği, değişen tüketici...
 
 
Uğur Batı
Mayıs 2019
40.00 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklamcılığı ilk olarak kavramsal olarak inceliyor. Reklamın tüm unsurlarını, ideal biçimleriyle ve örneklerle okuyucuya anlatmayı amaçlıyor. Reklamın Dili'nde yazar, reklamı reklam yapan...
 
 
Filiz Balta Peltekoğlu
Mart 2019
69.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, reklâm, toplum ve popüler kültür etkileşimi gibi önemli kuramsal konulara odaklanmanın yanı sıra, reklâm araştırması, medya stratejisi, bütçe ve yaratıcılık gibi uygulamaya dayalı konulara da...
 
 
Yavuz Odabaşı
Mart 2019
38.00 TL
Sepete Ekle
   
- Tüketici kimdir? - Nasıl öğrenir? Nasıl algılar? - Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? - Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl...
 
 
Zafer Özdemir
Şubat 2019
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel mecralar arasında televizyon reklamları, dünyada ve Türkiye'de halen en çok görüntülenen ve hedef kitleleri satın alma davranışına yönlendiren reklamlardır. Etkili bir stratejinin ve...
 
 
Gülay Öztürk
Aralık 2018
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitap, TV programlarından, sinema, müzik, video/mobil oyun ve sosyal medyayı da içine alan dijital platformlara uzanan türlerde geniş bir uygulama alanı bulan ürün yerleştirme ile ilgili...
 
 
Ela Sibel Bayrak Meydanoğlu, Müge Klein
Aralık 2018
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Geleneksel medya araçları ile yapılan reklamlarda kullanılan karekodlar, tüketicinin reklama konu olan ürün ya da hizmet ile ilgili bilginin bulunduğu dijital dünyaya erişmesine ve bu dijital dünyada...
 
 
Mara Einstein
Kasım 2018
49.00 TL
Sepete Ekle
   
Dijital Reklamın Gizli Dünyası, bir strateji olarak tarafsız bilgi kisvesi altında reklam verenleri yayıncılara, yayıncıları da reklam verenlere dönüştüren "sponsorlu içerik"lerin hızlı yükselişini...
 
 
Nilüfer Pembecioğlu
Ekim 2018

Temin edilememektedir.
   
Yaşamın, bizim deneyimlemediğimiz bölümlerini anlatan sıradan ya da sıradışı anlatılar, izleyicilerini düş dünyalarına taşıyabilen, ağlatıp güldürebilen, onları bulundukları yerde birer göçebeye...
 
 
Handan Özdemir
Eylül 2018
30.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Nurhan Babür Tosun, Nazlım Tüzel Uraltaş
Temmuz 2018
69.50 TL
Sepete Ekle
   
Reklam alanı üzerine kapsamlı bir eser niteliği taşıyan bu kitapta; bütünleşik pazarlama iletişimi ve reklam, stratejik reklam kampanya planlaması, reklamda yaratıcılık, reklam sektöründe taraflar,...
 
 
Ömer Kutlu
Haziran 2018
26.48 TL
Sepete Ekle
   
Bu kitapta, siyasette kullanılan üslubun seçmenler üzerindeki etkileri irdelenmekte. Kitabın başlıca amacı, siyasal iletişimde kullanılan olumlu ve olumsuz mesaj stratejilerinin seçmenleri siyasal...
 
 
Arzu Erol
Nisan 2018
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Örtülü reklam, reklamlara karşı direnç gösteren tüketicilerin istemedikleri zamanlarda ve mecralarda reklama maruz bırakılmaları şeklindeki uygulamalar ile ortaya çıkmıştır. Bu çalışmada Tüketicinin...
 
 
Gıyasettin Tayfur, Mustafa Kemal Yılmaz
Mart 2018
32.50 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Reklamcılık", "Temel Reklamcılık", "Reklamcılığa Giriş" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve...
 
 
Demet Gürüz, Ayşen Temel Eğinli
Aralık 2017

Temin edilememektedir.
   
Kitapta ikna kavramı, ikna edici iletişim süreci öğeleri, tutum değişimi ve ikna kuramları, ikna stratejileri ve yöntemleri, teknolojik ikna ve görsel ikna teorik olarak incelenmiş, aynı zamanda...
 
 
Çağla Pınar Bozoklu, Sanem Alkibay
Aralık 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Nöropazarlama, genel olarak pazarlama araştırmalarını, özel olarak ise tüketici davranışlarını daha net ve doğru olarak açıklamak amacıyla, nörobilim çerçevesinde geliştirilmiş teorilerin, modellerin...
 
 
Ali Atıf Bir, H. Kemal Suher
Kasım 2017
35.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklam araştırmalarında yani reklamın nasıl çalıştığını anlamaya çalışırken yapılan araştırmalarda kullanılan teorilerin yarısından biraz fazlası psikoloji bilim dalına aittir. İlgili diğer dallar...
 
 
 101 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020