Uzun yıllar, üniversitelerin ilgili bölümlerinde "Kurumsal İletişim" ve "Örgütsel iletişim" derslerini veren, aynı zamanda belirli bir dönem yerel yönetimlerde yöneticilik ve idarecilik yapmış olan...
Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda güncellenmiş 4. Baskısını yapmıştır.
Sosyal medya ve araçları, pazarlamaya yönelik yaklaşımlarda dönüşüm meydana getirmektedir. Yeni nesil pazarlama, yeni nesil...
Bu çalışmanın ilk baskısının yayımlanmasının ardından, kamuoyunda Yeni Sosyal Medya Kanunu olarak tabir edilen 7253 sayılı "İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla...
Yeni Medya disiplini, bugün artık kendisine İletişim Bilimleri içinde hem kavramsal hem de kuramsal açıdan oldukça önemli bir yer edinmiştir. Özellikle sanayi sonra toplumların, gelişen ve artan...
Yeni medya teknolojilerinin yaygınlaşması alternatif gazetecilik olanaklarını bir hayli genişletmiştir. Bu teknolojiler sabit herhangi bir noktadan denetlenemezler ve kolay sansür edilemezler....
Müzakeresiz günümüz geçmiyor. Aile içinde, işyerinde, kamusal alanda ve uluslararası ortamlarda projelerle, sözleşmelerle, çatışmalarla uğraşıyoruz. Peki müzakereye doğru hamlelerle mi...
Yavuz Ercil, Çiğdem Baskıcı, Suat Atan
Mart 2020
42.00 TL
Kitap, tüm üniversitelerin İşletme, Sosyoloji, İletişim ve Bilgisayar/Yazılım Mühendisliğinin hem lisans hem de lisansüstü programlarında okuyan öğrencilerin ağ anlayışı ve ağ analizi konusunda...
İletişime değişik bir boyut kazandıran "Yeni Medya" kavramını 14 farklı tematik bölümde derleyen Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları kitabı kavramın iletişimden pazarlamaya, sanattan araştırma...
Halkla ilişkilerin günümüzde giderek işlevi ve sorumluluğu artmaktadır. Örgütlerin değişen dünyaya uyumlanmak ve yapısal dönüşümlerini gerçekleştirmek için ciddi çaba göstermeleri...
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinde Güncel Konular kitabı bulut bilişim, nesnelerin interneti, yapay zekâ, blok zincirleri ve daha birçok güncel bilgi ve iletişim teknolojisini disiplinlerarası bakış...
Günümüz teknolojileri ve sağladığı iletişim olanaklarının, insanlar, insanlar ve kurumlar ya da kurumlar ve kurumlar arasında etkileşimi her alanda mümkün kıldığı görülmektedir. Kurumsal iletişim...
Betül Aydoğan, Cemile Tokgöz Şahoğlu
Eylül 2020
40.00 TL
Coğrafi konum verisinin dijital medyaya eklemlenmesiyle, içinde bulunduğumuz mekân ve mekâna ilişkin dijital enformasyon eş zamanlı olarak deneyimlenebilmektedir. Söz konusu eş zamanlılık, kentsel...
Ahmet Yatkın, Ümmühan Nazan Yatkın
Mayıs 2020
20.00 TL
Kurum ve kuruluşları tanıtmak, başarısını, üretimini, çalışmalarını, yönetimini halka anlatmak, halkı kurum konusunda bilgilendirmek ve kamuoyuna yansıtmak işlevi gören halkla ilişkiler günümüzde...
Dijitalleşme günlük hayatımızın bir parçası olageldiğinden beri hem iletişim sürecini hem de kültür anlayışımızı ve pratiklerimizi derinden değiştirmiş. Bu çalışma dijitalleşme sürecine odaklanırken...
2020 yılında veri hizmetine erişmek için cep telefonu ve cihazları kullanan mobil kullanıcı sayısı dünya ölçeğinde 7,26 milyardır. Bu çerçevede, giderek daha karmaşık mobil ağların başarısı için...
Mobil haberleşmenin temeli olan GSM çalışma ilkelerinin anlatıldığı bu kitapta, bu teknolojinin içerdiği alt birimler ve sistemler tanıtıldıktan sonra ağ planlama çalışması ile içerik...
Okuryazarlığın ülkelerin gelişmişlik düzeyinin bir göstergesi olmaktan çıktığı 21. yüzyılda, geleceğimizin teminatı gençlerin informal öğrenmelerinde medya başat role sahiptir. Medyanın kendisine ve...
Bir suikast sonucu hayatını yitiren Abdi İpekçi'nin yaşamını anlatan bu kitabın iki yazarı Tufan Türenç ve Erhan Akyıldız, gazetecilik mesleğine Milliyet'te başlamışlardı. Yanında...
İletişim; hayatın her alanında etkisini göstermektedir. Eğitimden sağlığa, hukuktan insan haklarına, bilişimden etiğe, matematikten iktisada, yönetimden pazarlamaya, psikolojiden siyasete kadar...
Bu kitap okurları, sözsüz işaretlerin üstünkörü biçimde abartılı okunması konusunda uyarmakta ve böylece günümüzde neyin bilindiğinin ve nelerin güvenle uygulanabileceğinin sınırını...