Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 6 ürün | 1-20    Sıralama
 
Mehmet Marangoz, Ali Emre Aydın
Ekim 2019
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Sosyal sorunlara odaklanan ve kar amacı gütmeyen bir yaklaşım olan sosyal pazarlama, hem teorik olarak hem de uygulamada her geçen gün üzerinde tartışılan ve yeni uygulama alanları olan bir...
 
 
Mehmet Marangoz
Eylül 2018
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde pazarlama alanında hem teorik hem de uygulama anlamında çok ciddi değişimler ve yenilikler yaşanmaktadır. Diğer taraftan internet ve internet teknolojileri alanında da çok yoğun...
 
 
Mehmet Marangoz
Temmuz 2017
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama, bütün işletme fonksiyonları içerisinde işletmenin dış çevresi ile en yoğun etkileşimi olan fonksiyonudur. Bu yönüyle pazarlama, hem dinamik hem de işletmeler açısından önemli bir değişim...
 
 
Mehmet Marangoz
Mart 2017

Baskısı tükenmiştir.
   
Şirketlerde çağdaş teknolojinin zorunlu kıldığı bir büyüme eğiliminin bulunduğunu ancak küçük birimlerin sayısının artmakta olduğunu; üstelik bu küçük birimlerin birçoğunun gayet iyi işler yaptığını...
 
 
Mehmet Marangoz
Mart 2016
29.50 TL
Sepete Ekle
   
 
 
Mehmet Marangoz
Ocak 2008
26.00 TL
Sepete Ekle
   
 
 
 6 ürün | 1-20 
 1  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2019