Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 12 ürün | 1-20    Sıralama
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Kenan Aydın
Şubat 2020
37.50 TL
Sepete Ekle
   
Gelişmiş ülkelerde hizmetlerin toplam ekonomi içindeki payı %80'lere varmakta, gelişmekte olan ülkelerde de ağırlığı her geçen gün artmaktadır. Hizmet pazarlaması sadece yoksulluğun ve...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Ümit Alnıaçık
Ekim 2019
49.50 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmanın amacı, bilimsel çalışma yapanlara sadece yazma, tekniklerini tanıtmak ve kaynak gösterme yöntemlerini açıklamak değildir. Bu çalışmanın üzerinde duracağı asıl konu, bilimsel araştırma...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Kasım 2017
58.00 TL
Sepete Ekle
   
Farklılaşmanın olmadığı yerde heyecan, heyecanın olmadığı yerde yenilik ve gelişme olmadığı için, "Say Kanunu"geçerliliğini yitirir. Ülkeleri, toplumları, kurumları, işletmeleri daha iyi yönetip...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Remzi Altunışık
Ekim 2017
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Eserin bu baskısında, baştan sona tüm bölümler yeniden gözden geçirilmiş, yazım hataları düzeltilmiş, bazı örnekler eklenmiş ve bilgi güncellemeleri yapılmış. Bunun yanında eserin tamamı akıcılık...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Duygu Fırat
Aralık 2016

Baskısı tükenmiştir.
   
Çalışma dokuz bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde markanın tanımına ve marka ile ilgili kavramlara; ikinci, üçüncü ve dördüncü bölümde marka denkliğinin açıklanmasına, beşinci bölümde marka inşa...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu, Remzi Altunışık
Kasım 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama ve satış kavramları insanlık tarihi kadar eski olsa da, birer araştırma–disiplini olarak pazarlama ve daha spesifik olarak da satış bir asrı aşmayan bir geçmişe sahiptir. Türkiye bağlamında...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Kasım 2014
48.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışma Yüksek Lisans ve Doktora derslerinde aynı adla vermiş olduğum derslerdeki notlarımın bir araya getirilmesi ile oluşmuştur. Birinci bölümde küresel pazarlama kavramı ve küresel pazarlamanın...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Kasım 2013
32.50 TL
Sepete Ekle
   
1993 yılında KTÜ tarafından yayımlanmış olan 'Pazarlama İlkeleri' adlı bu kitap, 2002 yılında yeniden düzenlenerek yayımlanmıştır. 10 bölüm olarak hazırlanan bu kitaptan, İktisadi İdari...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Ekim 2012

Baskısı tükenmiştir.
   
Pazarlama teorisinin uygulama alanını giderek genişletmesi; mal ve hizmetler dışında kar amaçsız örgütlerin; hayır kurumların, kamuoyu yararına faaliyet gösteren vakıf ve derneklerin, sivil toplum...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Eylül 2010
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Çalışma on bölüm altında ele alınmıştır. Birinci bölümde genel olarak pazarlama ve turizm pazarlaması, ikinci bölümde pazarlama yönetim süreci, üçüncü bölümde hedef pazar tayini, dördüncü bölümde...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Eylül 2003

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu çalışmanın amacı, bilimsel çalışma yapanlara sadece yazma tekniklerini tanıtmak ve kaynak gösterme yöntemlerini açıklamak değildir. Bu çalışmanın üzerinde durduğu asıl konu, bilimsel araştırma...
 
 
Ahmet Hamdi İslamoğlu
Ağustos 2002

Baskısı tükenmiştir.
   
Bu çalışma, bir adayın ya da bir siyasi partinin iktidara yürümesi ve iktidarda başarılı olabilmesi için, sahip olması gereken felsefeyi, bu felsefeye dayalı stratejileri ve bu stratejilerin...
 
 
 12 ürün | 1-20 
 1  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Uluslararası Yayınevi Belgesi | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik ve Çerez Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2020