Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejisi Olarak Ortak Girişimler (Joint Venture)
ve Türkiye'de Uygulamaları
Nisan 2003 / 1. Baskı / 223 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

ortak girişimin diğer uluslararası pazarlara giriş stratejilerinden ve işbirliği türlerinden farklılıklarını açıklamak,Türkiye'de ortak girişime bakış açısını belirleyerek ortak girişimlerin durumunu saptamaktır. Ortak girişim kavramı ingilizce "joint venture" kavramından Türkçe'ye tercüme edilmiştir. Çalışmada "joint venture" kavramı yerine Türkçe karşılığı olarak "Ortak Girişim" kavramı kullanılmıştır. Dört bölümden oluşan bu çalışma düzenlenirken, işletmelerin uluslararası pazarlara giriş stratejileri ve ortak girişimler hakkında literatür taraması yapılarak, teorik ve uygulamalı çalışmalardan yararlanılmıştır. (Giriş'ten).

Konu Başlıkları
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
Uluslararasılaşma Süreci ve Teoriler
Ortak Girişim Stratejisi
Türkiye'de Ortak Girişim Düzenlemeleri ve Uygulamaları
Barkod: 9789756486252
Yayın Tarihi: Nisan 2003
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x23
Sayfa Sayısı: 223
Yayınevi: Turhan Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Yorumlarınızda kitabı neden beğendiğinizi veya beğenmediğinizi açık bir şekilde belirtiniz.
Mümin Ertürk
Ekim 2017
37.50 TL
Sepete Ekle
Esin Can
Ekim 2017
58.00 TL
Sepete Ekle
Hüseyin Özgen ...
Eylül 2017
32.40 TL
Sepete Ekle
M. Şerif Şimşek ...
Eylül 2017
18.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017