Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 33 ürün | 1-20    Sıralama
 
Jeffrey Gitomer
Aralık 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Satışta bazen kazanırsınız, ama bazen de kaybedersiniz. Bunun şansla ilgili olduğunu düşünebilirsiniz. Ürünün ya da hizmetin fiyatını, satın alma sürecinin koşullarını, rakiplerinizi, piyasayı,...
 
 
Al Ries, Jack Trout
Aralık 2014
21.00 TL
Sepete Ekle
   
• Bu kitap; reklamın neden tek başına yeterince işe yaramayacağının kitabı. • Bu kitap; neden marka isminizi, ürününüzü, fiyatınızı, dağıtım kanalınızı, hedef kitlenizi ya da stratejinizi...
 
 
Philip Kotler, Milton Kotler
Aralık 2014
23.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama stratijstleri Philip Kotler ve Milton Kotler bu kez "büyüme" kavramına odaklanıyor ve ekonomik durgunluğun hüküm sürdüğü bir dünyada büyüme ve zenginleşmenin yollarını keşfe çıkıyorlar....
 
 
İzzet Bozkurt
Aralık 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzün iletişim bombardımanı altındaki toplumunda tüketicilerin markalara ve pazarlama araçlarına gösterdiği ilgi her geçen gün biraz daha azalıyor. Ve tüketicinin bir markaya ilgisini yitirmesi,...
 
 
John Hegarty
Aralık 2014
45.00 TL
Sepete Ekle
   
Reklam sektörünün öncülerinden, İngiliz reklamcı Sir John Hegarty, unutulmaz işler yaratmanın ve büyük fikirlerin perde arkasını bu kitapta anlatıyor! Bir fikri büyük kılan nedir? İyi bir...
 
 

Aralık 2014
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Pazarlama bilim midir? Bir çırpıda yanıtlanması güç olan bu sorunun yanıtı, pazarlama kavramının tarihsel gelişiminde yatıyor. Bir meta olarak ürünün ve seri üretimin ortaya çıkışı, pazarlama...
 
 
Davit Aaker
Aralık 2014
24.00 TL
Sepete Ekle
   
Bugüne kadar alanında 15 kitap ve yüzlerce makale yazmış olan dünyaca ünlü marka teorisyeni David Aaker'in elinizdeki son kitabı, yazarın uzun yıllara varan deneyim ve düşüncelerinin özü...
 
 
Kevin Duncan
Aralık 2014
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Daha önce Pazarlamanın En'leri kitabını yayınladığımız Kevin Duncan, bu kez iş dünyasından en iyi 40 kitabı incelediği İş Dünyasının En'leri'yle buluşuyor okurla. Aklın Yeni Sınırları,...
 
 
Gary Vaynerchuk
Aralık 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Size kötü bir haberimiz var: Pazarlama zor bir iş ve giderek de zorlaşıyor. Ama geçmişin yasını tutacak ya da kendimize acıyacak vaktimiz yok. Modern hikâyeciler olarak pazarın gerçeklerine uyum...
 
 
James Kouzes, Barry Posner
Aralık 2014
26.00 TL
Sepete Ekle
   
25 yıldır, 20'den fazla dile çevrilen, tüm dünyada 2 milyonu aşkın satan ve uluslararası çevrelerde "liderliğin kutsal kitabı" olarak görülen Olağanüstü Liderlik, yıllarca daha iyi bir lider...
 
 
Catherine Kaputa
Aralık 2014
24.00 TL
Sepete Ekle
   
"Kendi şirketinizi kurmaya can atsanız da, gönülsüz bir girişimci olsanız da, kendi markanızı yaratmak zorundasınız. Catherine Kaputa bu zorlu işi kendi kişisel ve profesyonel çalışması haline...
 
 
Jean Marie Dru
Eylül 2014
25.00 TL
Sepete Ekle
   
TBWAWorldwide'in kurucusu ve başkanı Jean-Marie Dru, 1990'lı yıllarda geliştirdiği ve uyguladığı Disruption® felsefesiyle, reklam yaratma metodunda devrimci bir adım attı. En basit şekliyle...
 
 
John Grant
Eylül 2014
28.00 TL
Sepete Ekle
   
Marka Hikâyeleri pazarlama ve markalama olgularının olgunlaşıp geliştiği Batı dünyasının temel argümanlarından kopup, ışığın yükseldiği yere bakıyor. Doğu toplumlarında ortaya çıkan yeni pazarları...
 
 
Jeffrey Gitomer
Temmuz 2014
30.00 TL
Sepete Ekle
   
- Satmak için mi yaratıldınız?.. - Tesadüfen kendinizi satış işinde mi buldunuz?.. - Öyle ya da böyle satmak zorunda mısınız?.. Bu kitap size indiğine, sizin elinize geçtiğine göre...
 
 
Mark Tungate
Aralık 2013
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Marka ve iletişim alanında uzman gazeteci Mark Tungate küresel güzellik şirketlerinin görünüşümüzü ve dünyaya bakışımızı nasıl değiştirdiğine ışık tutuyor. Makyajdan cilt bakımına, şampuandan...
 
 
Daniel H. Pink
Aralık 2013
22.00 TL
Sepete Ekle
   
"Bazılarınız gerçek anlamda satış işindesiniz; müşterileri sigorta poliçesi yaptırmaya, cep telefonu almaya ikna etmeye çalışıyor veya taze ev yapımı keklerinizi pazarlıyorsunuz. Ama hepiniz iş...
 
 
Yavuz Odabaşı
Mart 2013

Baskısı tükenmiştir.
   
- Tüketici kimdir? - Nasıl öğrenir? Nasıl algılar? - Tüketici davranışlarına etki eden faktörler nelerdir? - Tüketici davranışı ve pazarlama stratejisi arasındaki ilişki nasıl...
 
 
Gary Vaynerchuk
Aralık 2011
23.00 TL
Sepete Ekle
   
21. yüzyılda dijital ağların iş dünyasının sınırlarına hükmetmesine rağmen, hâlâ sosyal medyaya şüpheyle yaklaşan bazı iş insanları, liderler ve pazarlamacılar, fırsatları geri tepmek için adeta...
 
 
Tom Rath
Aralık 2011

Baskısı tükenmiştir.
   
Bir süre önce Gallup, liderlerin güçlü yönlerine odaklı uzun yıllar süren bir araştırmanın sonuçlarını açıkladı. 3 milyondan fazla insanın katıldığı araştırma, Tom Rath'ın bir önceki kitabı...
 
 
Gary Vaynerchuk
Aralık 2010
15.50 TL
Sepete Ekle
   
"Keşke bütün günümü ayırabilseydim" dediğiniz bir hobiniz ya da sabaha kadar uğraşmaktan bıkmayacağınız bir saplantınız mı var? Artık bu tutkunuzdan para kazanmanızın ve sevdiğiniz şeyi yaparak...
 
 
 33 ürün | 1-20 
 1 2  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017