Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 


 
 Arama Sonuçları
 461 ürün | 1-20    Sıralama
 
Deniz Akbulut
Ekim 2017
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Halkla İlişkiler Perspektifinden Medya, halkla ilişkilerde medya ilişkileri fonksiyonunun önemini ortaya koyarak medya ve halkla ilişkiler sektörleri arasındaki ilişkinin boyutlarını ele almaktadır....
 
 
Barış Bulunmaz
Ekim 2017
27.00 TL
Sepete Ekle
   
İletişim, Medya ve Gazetecilik ile ilgili yapılan tüm değerlendirmelerin ve analizlerin ortak bir noktada buluştuğunu söylemek mümkündür. O ortak nokta "insan"dır. Zaten iletişimin merkezinde insan...
 
 
Alaattin Çağıl
Eylül 2017
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde geniş kitlelere hitap eden sosyal medya ile ilgili bilinenler çoğunlukla kulaktan dolma bilgilere dayanıyor. Dijital medya sektöründekiler için, bu alandaki eksikleri gidermek amacıyla...
 
 
Suat Gezgin, Ali Efe İralı
Eylül 2017
17.50 TL
Sepete Ekle
   
İletişim teknolojileri, binlerce yıllık kültürlerarası iletişim çabalarının sonucunda gelişmiştir, gelişmeye devam etmektedir. Bu gelişim, toplumların dinamikliği ile doğru orantılı olup; ihtiyaçlar...
 
 
Erdem Taşdemir
Eylül 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
Kişilerarası iletişim denilince aklımıza gelen ilk şey yüz yüze olma durumudur. Yüz yüze iletişimde öne çıkan iki temel faktör sözlü ve sözsüz iletişimdir. Ancak bu ikisi dışında kişilerarası...
 
 
Hasan Tutar, M. Kemal Yılmaz, Ömer Eroğlu
Eylül 2017
22.90 TL
Sepete Ekle
   
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "İletişim" ve "Genel ve Teknik İletişim" derslerini anlatan yazarların notlarından, ders anlatımı esnasında öğrencilerinden gelen sorulardan ve mesleki...
 
 
Hüseyin Odabaş, Mehmet Ali Akkaya
Ağustos 2017
28.50 TL
Sepete Ekle
   
Binlerce yıllık bir evrim sürecinin ardından bugüne ulaşan insanoğluna bu uzun soluklu, renkli ve bir o kadar da güçlüklerle dolu serüveninde kesintisiz eşlik eden aktörlerden biri de bilgidir. Bu...
 
 
Aytaç Mestçi
Ağustos 2017
30.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzün tüketici krallığında fark edilebilir olamayan firmaların piyasada hiçbir şansı olmuyor. Bu rekabetin en yoğun yaşandığı yer ise internet. Aytaç Mestçi'nin de dediği gibi, artık...
 
 
Gıyasettin Tayfur
Ağustos 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
İşletmelerin hedef kitlesini oluşturan tüketicilere ulaşmasının en etkin yolu reklamdır. Tüketiciler reklam sayesinde işletmelerin ürettikleri ve/veya sattıkları ürünlerden haberdar olurlar. Reklam...
 
 
Jack Schafer, Marvin Karlins
Ağustos 2017
20.00 TL
Sepete Ekle
   
İyi bir izlenim bırakmak için ikinci bir şansınızın olmadığı bir dünyada etkili insan olmayı denerken tökezlediğinizde aslında neyi yanlış yaptığınızı hiç düşündünüz mü? On dakikadan kısa bir...
 
 
Charles Arthur
Ağustos 2017
32.00 TL
Sepete Ekle
   
Apple, Google ve Microsoft'un kendilerini aynı dijital alanı paylaşır buldukları yıl 1998'di. Radikal biçimde birbirlerinden farklıydılar ve sonrasında dijital alanın farklı bölgelerini...
 
 
Nazife Güngör
Ağustos 2017
22.50 TL
Sepete Ekle
   
İletişim. İnsana özgü ve insanca bir olgu. İnsanın yaşam serüveninin ta kendisi. İnsanın insanla buluşmasının, kaynaşmasının temel harcı iletişim. İnsanca paylaşımların, topluluk haline gelişlerin,...
 
 
İzzet Taşkıran
Temmuz 2017
14.00 TL
Sepete Ekle
   
Yeni iletişim ortamları kapsamında yer alan sosyal medya, her geçen gün artan kullanıcı sayısı ve popülaritesiyle birlikte günlük yaşamın her alanında değişimlere yol açmıştır. İletişim kurma...
 
 
Ercan Aktan
Haziran 2017
18.50 TL
Sepete Ekle
   
Halk, bazen doğrudan bazen de dolaylı biçimde farklı şekillerde ve yoğunluk derecelerinde siyasal süreçlere katılmakta, bu da demokrasinin temel gereklerinin yerine gelmesine zemin...
 
 
Saadet Uğurlu
Haziran 2017
25.00 TL
Sepete Ekle
   
Bu çalışmada; iletişimin kavramı, yeni teknolojilerle gelişen toplum ve insan davranışlarıyla beraber yeni iletişim araçlarının gelişimi, kullanım amaçları, nasıl kullanıldığı aktarılmaktadır....
 
 
Cavit Yavuz
Haziran 2017
17.50 TL
Sepete Ekle
   
Halkla ilişkiler çalışmalarıyla; kişi ve kuruluşlar, ülkeler kendileri hakkında olumlu imajın gelişmesini sağlamakta, insanları bilinçaltına yerleşmeye çalışmaktadırlar. Bir siyasi partinin lideri...
 
 
Cory Dostorow
Mayıs 2017
22.00 TL
Sepete Ekle
   
Günümüzde bir sanatçının geçimini yapıtlarıyla sağlaması mümkün mü? İnternet her türlü yaratıcı ürünü bu derece ulaşılabilir ve ücretsiz hale getirmişken sanattan maddi bir karşılık beklemek...
 
 
Deniz Yengin
Mayıs 2017
27.00 TL
Sepete Ekle
   
Dünya; McLuhan'ın global köy söyleminden teknolojik bir köye doğru yol almaktadır. Çevrimdışı yaşam çevrimiçiyle birlikte içiçe geçmiş ve hibrit bir yapı ortaya çıkarmıştır. Bu noktada yaşam...
 
 
Kerem Öztürk
Mayıs 2017
26.50 TL
Sepete Ekle
   
Bir duygu, tasarı, güzellik vb.nin anlatımında veya bu anlatım sonucunda ortaya çıkan üstün üretkenlik "sanat" olarak adlandırılmaktadır. Bu üstün üretkenliği sergileyen kimseye ise; "sanatçı" denir....
 
 
Korkut Uluç İşisağ
Nisan 2017
12.00 TL
Sepete Ekle
   
This book mainly deals with the concept of meaning which has a significant role in communication and interaction. Since meaning is studied under semantics and pragmatics, the major differences...
 
 
 461 ürün | 1-20 
 1 2 3 ...  
 
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Bülten | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2017