Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Üyelik Yardım İletişim
 
 
Dergi Abonelikleri
   
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejisi Olarak Ortak Girişimler (Joint Venture)
ve Türkiye'de Uygulamaları
Nisan 2003 / 1. Baskı / 223 Syf.

Baskısı tükenmiştir.
 
   

ortak girişimin diğer uluslararası pazarlara giriş stratejilerinden ve işbirliği türlerinden farklılıklarını açıklamak,Türkiye'de ortak girişime bakış açısını belirleyerek ortak girişimlerin durumunu saptamaktır. Ortak girişim kavramı ingilizce "joint venture" kavramından Türkçe'ye tercüme edilmiştir. Çalışmada "joint venture" kavramı yerine Türkçe karşılığı olarak "Ortak Girişim" kavramı kullanılmıştır. Dört bölümden oluşan bu çalışma düzenlenirken, işletmelerin uluslararası pazarlara giriş stratejileri ve ortak girişimler hakkında literatür taraması yapılarak, teorik ve uygulamalı çalışmalardan yararlanılmıştır. (Giriş'ten).

Konu Başlıkları
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
Uluslararasılaşma Süreci ve Teoriler
Ortak Girişim Stratejisi
Türkiye'de Ortak Girişim Düzenlemeleri ve Uygulamaları
Barkod: 9789756486252
Yayın Tarihi: Nisan 2003
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x23
Sayfa Sayısı: 223
Yayınevi: Turhan Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Yorumlarınızda kitabı neden beğendiğinizi veya beğenmediğinizi açık bir şekilde belirtiniz.
Sevgi Ayşe Öztürk
Kasım 2014
32.40 TL
Sepete Ekle
Ali Ceylan ...
Ekim 2014
27.50 TL
Sepete Ekle
Canan Çetin
Ekim 2014
23.50 TL
Sepete Ekle
S. Kadri Mirze
Ekim 2014
45.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitapları görmek için kitabevlerimize uğrayın
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim
Akademik ve Mesleki Yayınlar

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2014