İlişkisel Pazarlama Stratejiler ve Teknikler Dr. Murat Selim Selvi  - Kitap

İlişkisel Pazarlama

Stratejiler ve Teknikler

1. Baskı, 
Ocak 2007
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x23
Sayfa:
280
Barkod:
9789758969968
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Temin edilememektedir.
Kitabın Açıklaması
İlişkisel pazarlama işletme ve müşterileri arasındaki özelleştirilmiş etkileşimleri desteklemektedir ve sürekli bir ilgi ve dikkat gerektirmektedir.
İlişkisel pazarlama aslında satıcıların müşterilerine karşı bir arkadaş, ortak, danışman oldukları eski güzel günlere geri dönüştür. İlişkisel pazarlama işletmenin daha yüksek kalitede ürün üretimi ve daha çok müşteriye uyarlanmış ürün çeşidine bağlı olarak daha az tanıtım maliyeti; daha az aracı kullanımına bağlı olarak dağıtım maliyetini azaltma olanağı tanımaktadır.
Başka bir deyişle ilişkisel pazarlama, kitlesel iletişimde pazarlama maliyetlerinin azalması, yüksek–kâr sağlayan müşterilerin hedef alınmasını kolaylaştırma, müşteri sadakati sağlama, ilişki kurulan müşteriler arasında fiyat duyarlılığını düşürme; çapraz satış ve satış arttırma için fırsatların yaratılması, engellerin kaldırılmasını sağlama ve veritabanı gelişimi olanakları vasıtasıyla verimliliği ve etkinliği arttırmaktadır. Sonuç olarak; ilişkisellik, müşteri ile uzun dönem ilişkiler geliştirmeye çabalayan birçok büyük işletmenin artmasıyla 1990’larda işletmeler için rekabet avantajında önemli bir kaynak olmuştur.
Kitabın Konu Başlıkları
.
İlişkisel Pazarlamaya Giriş
.
İlişkisel Pazarlamanın Amacı, Önemi ve Yararları
.
İlişkisel Pazarlamada Başarıyı Etkileyen Unsurlar
.
İlişkisel Pazarlamada Süreç ve Makro Çevresel Faktörler
.
İlişkisel Pazarlamada İnsan ve İlişki Kalitesi
.
İlişkisel Pazarlamada Değer
.
İlişkisel Pazarlamanın Stratejik Yapısı
.
İlişkisel Pazarlamada Teknoloji
.
İlişkisel Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (miy
.
Hizmet Sektöründe İlişkisel Pazarlama Uygulamaları