Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Üyelik Yardım İletişim
 
 
Dergi Abonelikleri
   
Eğitim Fakülteleri ve Sınıf Öğretmenleri İçin
Matematik Öğretimi
Ekim 2008 / 4. Baskı / 420 Syf.
Fiyatı: 17.00 TL
2 günde kargoya verilir.
 
Sepete Ekle
   

Öğrenmeyi öğrenmenin temel alındığı öğrenci merkezli bir anlayış, bilgiyi olduğu gibi aktaran öğretmen merkezli bir öğretim anlayışından daha sağlıklı olduğu bilinen bir gerçektir. Uygulanacak olan matematik öğretiminin temel amacı, matematiği öğrenmeyi öğrenen öğrencilerin yetiştirilmesi olmalıdır. Öğrencilerin matematiksel bir bilgiye öğretmenin anlattığı şekilde aynen ulaşması mümkün değildir. Öğrenciler ders materyallerini kullanarak akranlarıyla kurduğu etkileşimle matematiksel bilgiye ulaşırlar. Bu bilginin kazanımında öğrencilerin kendi deneyimleriyle zihinsel yorum yapabilmeleri birinci derecede önemlidir.

Bu yüzden, öğrencilerin öğrenme faaliyetleri içinde aktif olmaları gerekir. Bu şekilde öğrenciler yeni öğrendikleri bilgileri eski bilgilerle ilişkilendirerek ve anlamlandırarak matematiksel bilgiye ulaşmış olurlar. Dolayısıyla, yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre işlenecek matematik derslerinde işbirliğine dayalı öğrenme, probleme dayalı öğrenme ve buluşa dayalı öğrenme stratejileri kullanılmalıdır. Bu kaynak kitapta yer alan bilgiler, bu öğrenme stratejilerine göre düzenlenmiştir.

Barkod: 9789944919418
Yayın Tarihi: Ekim 2008
Baskı Sayısı:  4
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 420
Yayınevi: Sempati Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Yorumlarınızda kitabı neden beğendiğinizi veya beğenmediğinizi açık bir şekilde belirtiniz.
 
Kitap
Bülten
Kitapları görmek için kitabevlerimize uğrayın
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Gizlilik Sözleşmesi | Üye Sayfası | Yardım | İletişim
Akademik ve Mesleki Yayınlar

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2014