Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş  - Kitap

Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi

1. Baskı, 
Şubat 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
1055
Barkod:
9789944157964
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Baskısı tükenmiştir.
Kitabın Açıklaması
Bankacılıkta Müşteri İlişkileri Yönetimi kitabı, çok ciddi araştırma, inceleme, yorum ve mülakatlarla okuyucu ve yararlanıcıların hizmetine sunulmuştur.
Müşteri Hassastır, Müşteri Kırılgandır. Müşteri Velinimettir". Müşteri "Kraldır. Müşteri Kraliçe'dir. Bankamız bu değerleri çok iyi bildiklerinden ve değerlendirdiklerinden, bugünkü başarılarının odak noktası bu değişkendir.
Kitabımızdan Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora yapan öğrencilerle araştırmacılar, banka ürün ve hizmetlerinin pazarlamasında çalışanlar ve yöneticiler gibi hedef kitleler çok geniş boyutlarda yararlanabilirler.
Mal ve hizmeti üretmek kadar pazarlamak ve satmak da çok önemlidir. Bu iki değişken pazarlama elemanları, yöneticileri ve ekibinden oluşur. Pazarlamanın kişisel ve kurumsal boyutu satışa dönüştüğünde hedeflere ulaşılmış olur. Pazarlama ve satış ekibinin kurulması, çalıştırılması tüm değişkenleriyle birlikte süreçler bütünüdür.
Ülkemizdeki bankalar kurulduklarından bugüne kadar çok ciddi ekonomik, kültürel ve sosyal süreçler yaşamışlardır. Her süreçte başarılı olmuşlar ve hedefleriyle birlikte yaşamlarını sürdürmektedirler.
Banka yönetici ve çalışanları çok ciddi eğitim, deneyim, bilgi birikimi ve paylaşımı süreçlerinden geçmişler ancak, hedefleri yakalamaları süreçlere bırakmamışlardır. Küresel bankalarla işbirliği ülke ekonomilerine çok değerli katkılar sağlamaktadırlar.
Kitapla İlgili Kategoriler