Sağlıklı Yaşam ve Pazarlama 21. Yüzyılın En Hızlı Büyüyen Trendlerinden Birinin Değerlendirilmesi Filiz Bozkurt  - Kitap

Sağlıklı Yaşam ve Pazarlama

21. Yüzyılın En Hızlı Büyüyen Trendlerinden Birinin Değerlendirilmesi

1. Baskı, 
Nisan 2015
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
13x19
Sayfa:
163
Barkod:
9786053332336
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
49,50
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Sağlık hizmetleri pazarı genel olarak hastalıkları iyileştirmeye yönelik çözümler sunarken, sağlıklı yaşam pazarı ve bu pazarda faaliyet gösteren işletmeler tüketicilere daha iyi bir yaşam vadetmektedir.
Sağlıklı yaşam tarzının önemi herkes tarafından kabul edilse de, herhangi bir sorun yaşamadan bu konuda çaba gösteren kişilerin sayısı azdır. Ancak kitle iletişim araçlarının da etkisiyle, beslenme, egzersiz, sağlıkla ilgili sorumluluk alma, stres yönetimi, kişilerarası ilişkiler ve maneviyat gibi boyutları kapsayan sağlıklı yaşam tarzı ile ilgili bilinçlenme her geçen gün artmakta ve sağlıklı yaşam pazarı hızla gelişmektedir.
Türkiye'de sağlıklı yaşamı pazarlama çerçevesinde ele alan ilk çalışma olan bu kitabın, sağlıklı yaşam tüketicisini hedefleyen işletmelere, sağlık kurumlarına, sigorta şirketlerine, toplumda davranış değişikliği yaratmayı hedefleyen kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarına, çalışanlarına sağlıklı yaşam programı sunmak isteyen kurumlara ve bu alana ilgi duyan akademisyenlere rehberlik edeceği düşünülmektedir.
Sağlıklı yaşam 21. yüzyılın en hızlı büyüyen trendlerinden biridir ve bir bilim dalı olarak pazarlamanın bu trendle teorik ve pratik anlamda etkileşim içine girmesi kaçınılmazdır.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sağlık ve Sağlıklı Yaşam Kavramları
.
Sağlıklı Yaşamla İlgili Yaklaşımlar
.
Sağlıklı Yaşam ve Tüketici Davranışı
.
Sağlıklı Yaşam Pazarı ve Pazarlaması
.
Kurumsal Sağlıklı Yaşam Programları
.
Sağlıklı Yaşam Tüketicisini Tanımlamaya Yönelik Bir Araştırma