Müşteri Karlılık Analizi İhsan Yıldıztekin  - Kitap

Müşteri Karlılık Analizi

1. Baskı, 
Nisan 2014
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
528
Barkod:
9786054940141
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
85,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Günümüz işletmeleri, hem yerel rakipleriyle hem de uluslararası rakipleriyle yarışmak zorundadırlar. İşletmeler faaliyetlerini sürdürebilmek için düşük maliyetli, yüksek kaliteli ürünler üretmenin yanı sıra müşteri ilişkileri yönetimine önem vermeleri gerektiğinin farkına varmışlardır. Geçmiş dönemlere rağmen müşteri kazanma ve mevcut müşterilerini koruma için daha fazla yatırım yapmaktadırlar. Mevcut ve potansiyel müşterileri her yönüyle tanımak ve portföyündeki müşterilerini belirli ölçütlere göre gruplandırmaya başlamışlardır.
Müşterilerin işletmeye sağladıkları kazançlarla birlikte katlanılan maliyet ve riskleri de analiz etmek istemektedirler. İşletmeler, geleneksel ürün kârlığı analizleriyle ile birlikte müşteri kârlığını analiz yapmaya ihtiyaç duymuşlardır. Teknolojideki gelişmeler, hızlı bir şekilde sosyo-kültürel ve ekonomik alanlara girmektedir.
Gelişmiş ve çok deneyimli büyük işletmelerden müşteri bilgileri talep etmektedirler. Özellikle bankalarla işbirliği yaparak, müşteri bilgilerini talep etmektedirler. Şirketin devamlılığı için müşteri ilişkileri yönetimine önem vermektedirler. Müşterilerini korudukları sürece faaliyetlerine devam edebilecekleri biliciyle müşteri kârlılık analizi yapmaktadırlar.
Kitabın Konu Başlıkları
.
Müşteri Karlılık Analizi
.
Muhasebe Bilgi Sistemi ve Karlılık Analizi
.
Müşteri Kazanma
.
Müşteri Tutma
.
Müşteri Kazanma ve Koruma Arasında Denge Sağlama
.
Müşteri Kaybı
.
Geleneksel Maliyetleme ve Karlılık Analizi
.
Faaliyet Bazında Maliyetleme ve Müşteri Karlılık Analizleri
.
Müşteri Karlığını Hesaplama
.
Müşteri Karlılık Yönetimi
.
Geleceğe Yönelik Müşteri Değerinin Tahmini
.
Müşteri Öz Kaynağını Kullanma ve Hesaplama
.
Müşterilerin İlişkilsel Değeri
.
Müşteri Portföyü Yönetimi
.
Müşteri Portföy Riski