Kadın Odaklı Pazarlama Sivil Toplum Örgütlerinde (Kostö) Yrd. Doç. Dr. Serpil Ünal Kestane  - Kitap

Kadın Odaklı Pazarlama

Sivil Toplum Örgütlerinde (Kostö)

1. Baskı, 
Nisan 2016
Kitabın Detayları
Dili:
Türkçe
Ebat:
16x24
Sayfa:
180
Barkod:
9786053335924
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
Fiyatı:
34,00
Temin süresi 2-3 gündür.
Kitabın Açıklaması
Bu kitabın temel amacı, Türkiye'deki KOSTÖ'lerin varsa uyguladıkları pazarlama ve iletişim stratejilerini belirlemek, konuyla ilgili sorunları tespit etmek ve önerilerde bulunmaktır. Alt amaçlar ise, sivil toplum örgütlerine seslerini duyurmak ve faaliyetlerini yerine getirmek konusunda pazarlamanın önemli bir işletme fonksiyonu olduğunu anlatmak, ayrıca getirilen önerilerle örgütlerin sağladıkları sosyal faydaya dolaylı da olsa bir katkı sağlamaktır.
Çalışma sonucunda kar amaçlı örgütler gibi KOSTÖ'lerin de stratejik bir pazarlama planına ihtiyaç duydukları görülmüş ve bu planı nasıl oluşturabilecekleri konusunda öneriler getirilmiştir.
Literatürde kar amaçsız kuruluşlarda pazarlama ile ilgili çok sayıda makaleler, kitaplar ve yayınlar olmasına rağmen, ülkemizde bu kadar sorunlu olan "kadın"a yönelik sivil toplum örgütlerinde pazarlama kavramı ilk defa bu kitapta ele alınıp incelenmiştir.
(Girişten)
Kitabın Konu Başlıkları
.
Sivil Toplum ve Türkiye’de Kadın Odaklı Sivil Toplum Örgütleri
.
Sivil Toplum Örgütlerinde Pazarlama ve Stratejik Pazarlama Planı
.
Türkiye’deki Kadın Odaklı Sivil Toplum Örgütlerinin Pazarlama ve İletişim Faaliyetlerine Yönelik Alan Araştırması